Meine Mega-, Mammut-, Ultra & andere Gewaltmärsche (Ab Marathonlänge)

Wood Walker

Collectie van Wood Walker

1. Wieviel km kann ich in 24h erwandern?🤔

Mijn 24h challenge zit erop!!

Ik wilde proberen wat haalbaar is om in 24 uur te wandelen.

De start was bij prachtig zomerweer in Kassel bij de oranjerie en zou over het Fulda-fietspad naar Bebra en weer terug moeten leiden.

De uitdaging was om met een respectabele route de 24 uur door te komen. Uiteindelijk

2. Mijn eerste officiële ultramars en toen niet bepaald het beste weer. Het begon zaterdagochtend om 8 uur in de Südheide met gedeeltelijk bewolkte, daarna bijna heldere delen tot de middag. Toen kwam de regen, die ons regelmatig tot het einde vergezelde. Maar van afbreken was geen sprake en zo ontstond

4. Mijn tweede Ultra March Berlin kwam eraan! De familie Dreistein had, zoals altijd, zeer smakelijke en gevarieerde eetstations volgeladen, die het leven over de 120 km een stukje aangenamer maken. Het weer was zoals gewoonlijk extreem wisselend, maar geschikt!

Bedankt voor dit buitengewone evenement en tot driedubbel zien!

5. Een zeer vermoeiende ultramars kwam vandaag tot een einde. Helaas zat het weer in de 2e helft weer tegen.🌦️🌧️ Maar uiteindelijk, zoals altijd, voorbij mega en mammoet, een klasse apart.

Mijn gedwongen marsen:

komoot.de/collection/1130519/-meine-mega-mammut-ultra-andere-Wärmemaersche-ab-marathonlaenge

6. De eerste keer op de "7 Lakes Hike" ten zuiden van Leipzig en er gebeurde al veel!

Met korte tussenpozen startten talloze verschillende wandeltochten, elk met verschillende routelengtes. Ik koos meteen een van de twee langste, die op vrijdag om 18.00 uur tegelijkertijd begon, maar een ging rond het pure

Mijn eerste officiële GrimmSteig! Met een mooie rustige nachtwandeling, veel hoogteverschil en mooie VP's. Het was een geweldige ervaring!

Om acht uur 's ochtends begon ik aan een ronde, die ik als virtuele megamars al volbracht. Ze bracht me terug naar fietspaden langs de Werra en Fulda.

Het is altijd een uitdaging om zo'n route te voltooien zonder VP's uit de rugzak. De hitte en het harde asfalt deden de rest.

Ondanks deze grote uitdaging

Deze keer bracht mijn 3e MegaMarsch Spezial me langs bekende fietspaden.

Eerst liep ik het fietspad Herkules-Wartburg naar Witzenhausen. Vandaar over het Werra-fietspad naar Hann.-Münden en dan het Fulda-fietspad naar Kassel

Na 19:14 uur had ik mijn bestemming bereikt en was dolgelukkig ondanks de ontberingen

10. De ultramars "Heide" van dit jaar begon onder prachtig wandelweer, dat rond het middaguur erg heet werd.

De eerste 20 km werd afgelegd met een gemiddelde snelheid van 7,1 km/u. Ik liet mij te veel beïnvloeden door de concurrentie. In ieder geval ging alles goed tot VP4, totdat er een plotselinge energiedaling

11. Het is weer een ervaring in mijn leven! Het laat zien wat een persoon kan bereiken, zelfs als het gepaard gaat met pijn en spanning. 😰

Desalniettemin ben je achteraf MEGA trots op jezelf dat je het gehaald hebt! 🤗💪🏻🥈🏆

12. 2 weken geleden rijpte het idee om alle 10 toppen van de middelgebergtespits in één rit te voltooien. De zelf geplande rondreis zou een totale lengte van 93 km en 2350 hoogtemeters hebben opgeleverd. Dus op naar de volgende uitdaging! Ik wist van de weersvoorspelling dat het erg warm zou worden, maar

13. Is al borderline! Ik hoop dat ik nog korrels heb voor de resterende 25!

14. Vakantie, prachtig wandelweer, 's morgens vroeg knallen voor de 70 km geforceerde mars. Ik had het gewoon weer nodig ...! Ik heb er nu genoeg van...!😰

Mijn langeafstandswandelingen vanaf marathonlengte:

komoot.de/collection/1130519/-meine-mega-mammut-andere-Wärmemaersche-ab-marathonlaenge?ref=undefined

Het begon in Hemfurth voor 6 uur 's ochtends, hoewel het rond 8 uur begon te regenen. Kletsnat op de eentonige eentonige bospaden tot 11.00 uur was het verlangen op het laagste punt. waar was het meer?

De gerichte snackbar in Herzhausen ging pas om 11 uur open, ik was 30 minuten te vroeg. Ik moest dus

Om 07.00 uur gingen we de piste op om in een dagtocht de Diemelsteig te bedwingen.

Het was een prachtige wandeling met veel hoogteverschil. Stevige ups en downs, afgewisseld met bosgedeelten en open terrein. Het seizoen en het perfecte weer deden de rest om deze wandeling onvergetelijk te maken. 12 uur

17. Dit zijn slobkousen of trail slobkousen als bescherming tegen stenen of iets dergelijks in de schoen...

18. De rustdag van gisteren was ideaal om mijn blessures van de dag ervoor te genezen. Het linkerscheenbeen schopte en verhinderde me om de hele 120 km van zaterdag tot zondag te lopen. Dat was het plan, maar alles liep anders. Eigenlijk had ik vanochtend de resterende 60 km afgeschreven en daarmee ook de

19. De Ultra March Pinkster Challenge bestaat uit het afleggen van 120 km binnen de 3 pinksterdagen. De resterende 60 km volgen nog...!

Een mooie tocht met leuke mensen, lekker eten, landschap en afwisselende paden op de Saksische Wandeldag in Grimma😎👍🏻!

Uiteindelijk was de hele week een beetje vermoeiend, zodat ik vandaag de fysieke zwakte merkte. Met een beetje "Tschakka" lukte het uiteindelijk!😰

De enkele reis was pas 2 dagen geleden gepland omdat mijn vrouw zaterdag tot 16.00 uur een cursus in Göttingen volgt.

Er werd een geschatte looptijd van 12 uur berekend voor 60 km op een gemiddelde van 5.

Dus vanochtend om 4 uur vertrokken we richting Göttingen.