MTB Touren in der Rhön 2020

Wolff on Tour

Collectie van Wolff on Tour

1. Saison opening 2020 "MTB"

Het leven is beter op de MTB !!!

Catastrofes opening 2020😂 ... maximaal gemotiveerd gingen we vanmorgen op de fiets ... 30km toer stond gepland.

Na een paar kilometer had ik wat problemen met de versnellingspook ... kleine reparaties geprobeerd iets hielp ... de kleine versnellingen rondscharrelen

Dat was zooooo vermoeiend vandaag

Vandaag merkte ik dat mijn toestand nog steeds ondergronds is ... de laatste 2 km, die eigenlijk alleen maar rechtdoor gingen, waren de hel😂volledige verlichting van de lichaamsspanning op de fiets als een sok

Maar ondanks alles was het een super mooie tocht... trouwens

Kilometers en hoogtemeters deden er vandaag niet toe ... het ging min of meer over het signaleren van mijn lichaam ... de respijtperiode is voorbij

Een vlotte rit was erg moeilijk vandaag ... of stormschade vertraagde je of de paden waren zo modderig dat ze niet begaanbaar waren ... was net zo vandaag

Wat een super leuke toer... nu ben ik doodmoe... ik ben te oud voor zo'n shit... 😂

Vandaag ging het over het echt irriteren van de beenspieren ... Ik denk dat ik daar best goed in ben geslaagd💪😎

De eerste echte toer van het jaar ... bijna perfect😀De gemiddelde snelheid zou iets hoger kunnen zijn

De tour van vandaag was volledig ongepland ... het enige dat gepland was, was om het pad bij de "hoge kamer" te verkennen, dat op geen enkele kaart te vinden is ... zoals je op de eerste foto's kunt zien, is dit een geweldige manier tot punten gaan in het midden van het bos ... die ook zou worden verduidelijkt

Wat een lange dag ... klaar om te gaan ... hey maar het was mega leuk💪Neat Km and Hm-Like a Boss💪😎

Vorig jaar heb ik de tour gedaan ... net andersom.

Het weer was perfect om te fietsen ... Ik kan mijn benen niet meer voelen, maar ze moeten door als ze gemakkelijk worden uitgedaagd

Nu allereerst een karnemelkwinnaar

Bäääääääm ... de 100 KM merk daalde ... vorig jaar de gedachte of idee kwam tot 100 KM stil te zitten in het zadel ... vandaag was het tijd ... Ik kan kruis mijn to-do lijst ... degene die ik heb een persoonlijke "King's Tour" op mijn agenda ... eens kijken wanneer ik het uitschakel.

Dus nu naar vandaag

Een leuke, relaxte tocht richting Bad Brückenau met heerlijk fietsweer...wat wil je nog meer...ok, nog een biertuin maar we zijn niet bij je

Maar ik drink sowieso bijna geen alcohol, ik herinner het me net🤔🤣

Dus deze keer gingen we op de fiets naar de Lange Rhön ... het was echt mooi ... het weer had wat warmer kunnen zijn maar alles was goed😊

De tour bracht me ook terug naar de zwarte hei en de Eisgraben-waterval ... Ik moest dat nog met de fiets doorkomen😊Ik voel me goed daarboven ... een heel mooi gebied

Dus jullie ... dit is mijn jaarlijkse hoogtepunttour ... Ik heb een aantal maanden aan deze tour gewerkt ... nu was het punt gekomen om het gewoon uit te schakelen💪💪💪

Wie houdt er niet van om bergafwaarts te gaan?

1. Grote Nalle-berg

2. Kreuzberg

3. Simmelsberg.

4. Berg Himmelsdunkberg

Vandaag alleen een kleine roestverwijderingstocht voor fiets- en beenspieren naar Rauschenberg bij Petersberg ... en als ik er al ben zou het stom zijn om de Lioba-kerk aan de linkerkant te verlaten ... dus snel daar ook😀💪

Op de terugweg nam ik wat paden mee (hertenpad en Saubrückentrail) om wat meer

Hallo daar👋 ... veel plezier vandaag😀

Mijn werkklok had een nieuwe batterij nodig ... ik had geen zin om naar FD te rijden ... dus stapte ik op mijn fiets en volgde de R1 / R2 naar Fulda ... als ik al in Fulda ben, doe ik dat het meteen een geweldige sightseeing tour alle toeristische hot spots

Hallo hallo hallo

Het weekend is voorbij ... de Rhön is weer leeg ... meer ruimte voor mij ... nou, fietsen en wegwezen.

Vandaag stonden er enkele leuke singletrails op het programma: 3 routes rond de Giebelrain ... een bij de burchtruïne Ebersburg en de finale van de Wolffs Singel Trail😉

Dus ik had plezier vandaag😀

Ga maar weer naar de WaKu... dat heb ik dit seizoen veel te weinig gedaan... en het is maar zo'n 75 minuten bij mij vandaan.

Ik heb de spatlap leeggepompt en de paden waren op sommige plaatsen nog aangenaam modderig ... dus de fiets en de motorrijder maakten hetzelfde beeld ... ze leken op een varken

De vroege worm vangt de vogel... of zoiets.

Vandaag het doel ... rond en naar Kreuzberg ... op vakantie ... of je bent onwetend of erg naïef😀Normaal vermijd je dergelijke hotspots op vakantie ... tenminste ik ... maar niet vandaag ... Om 7.30 uur stapte ik op en af ... de vroege tijd gaf me een klein

Vandaag gingen we nog op de fiets bij minder dan perfect weer.

Om een uniform en harmonieus totaalbeeld te geven bleven de spatlappen dit keer weer naar beneden wat een moddergevecht ik heb mezelf nog nooit zo veel bekeken als vandaag...het was mega gaaf inclusief het gezichtje...alles vol van vuil

Vandaag begon ik extreem laat ... dus het was gewoon een niet-spectaculaire reis naar de WaKu.

De Mottener kap was nog een alternatief maar ik wilde naar de top... Ik ga binnenkort weer naar de kap.

Ik was vandaag diep ontspannen en zo heb ik gereden. Ik ben verbaasd dat het gemiddelde niet significant

Op zondag besloot ik tegen de Mottener Haube en het ging naar de WaKu ... vandaag was het tijd voor de Haube😀

Altijd een mooi doelpunt dat op een steenworp afstand van mij verwijderd is.

Natuurlijk ging het daar niet op een directe manier ... dat zou te gemakkelijk zijn geweest.

Telkens als ik in de buurt

Ik word ook lui en lui en laat maar iemand anders de tochten samenstellen en ik rijd ze gewoon... zo moet het zijn😎

Maak je geen zorgen, ik word nog NIET gek😉

Torsten is een biker van het gebied met ten minste 200 jaar van de fiets ervaring die op de fiets een stuk .. in de Rhön en ook in de Alpen

De Osterburg boven Bischofsheim was vandaag mijn bestemming ... heel vaak negeerde ik het en dacht er niet aan ... maar vandaag was de grote dag ... en ik moet zeggen ... een erg mooie plek ... het bleek de moeite waard om er te zijn.

Weer een lege plek minder op mijn persoonlijke Rhön-kaart😉

Buiten de gebaande paden door de Alpen – L1 van Garmisch naar Brescia

Wandel Collectie van Mareike

100% Women: op glad asfalt boven de wolken

Wielren Collectie van Switzerland Tourism

Tussen de Samber en de Maas – Dwars door Wallonië

Toerfiets Collectie van Vincent Reboul

Fiets & wandel in de Dolomieten – MTB-huttentocht met bergwandelingen

Mountainbike Collectie van Holger S.