Annweiler und Umgebung

Angelika &🐅

Collectie van Angelika &🐅

1. Du Pälzerwald, ach was bischt du so schä❤️🙏

Oh, vandaag was een tour voor de ziel🥰 @luette de tour was net voorbij en hij wilde me niet meer loslaten😅. Op zondag ga ik niet graag naar deze hoek omdat het er erg druk is. Maar als ik iets in mijn hoofd heb, gaat het nooit weg, dus begint het. Er stonden maar 2 auto's op de parkeerplaats, ik was

Eindelijk een lang, vrij weekend 🫠. We wilden eigenlijk de Graf Heinrich-tour doen in de buurt van Lemberg, maar ik heb heerlijk geslapen tot 10:00 uur 😴😴. De tijd was te kort en daarom heb ik een lang geplande tour uitgegraven. De parkeerplaats was vol🫣. Ik heb geen idee waar alle mensen waren

4. Vandaag begint de campagne ‘Continu Goed Doen’ en gingen we relatief spontaan met Judith de sneeuw in🤗. In eerste instantie was het steil de Buggel-nuff op en daarna zou het eigenlijk verder moeten gaan over een blootliggend hellingpad. Het pad was volledig bevroren.🤢 Ik had geen schoenklauwen en hoewel

Ik heb me weer verslapen dus heb de geplande route bij Rodalben afgewezen 🤢. Toen herinnerde ik me de bizarre en enorme Schmalbühler-rots bij Annweiler. De laatste keer dat ik daar was was met Simone, dus laten we gaan. Eerst wilde ik de mooie Danzig-fontein bezoeken voordat ik naar de Krappenfelsen

6. Het zou eigenlijk droog blijven vandaag en dus besloot ik de Geiersteine-tocht te combineren met een bezoek aan de kerstboom op de Wachtfelsen☺️. Helaas lukte dat vóór Kerstmis niet. We gingen meteen een stukje steil omhoog naar de Geiersteine. Er was niet veel uitzicht en het waaide daar erg. We bleven

Het heeft vannacht eindelijk weer geregend en de temperaturen zijn onder de 30 graden gezakt 🙏 . Het was door de seniele ontsnapping uit bed dat we vroeg begonnen 😆. Met het heerlijke weer moet het iets zijn met uitzicht en water om af te koelen voor Mishka. De bosdouche en het magische uitzicht vanaf

Ik wilde al heel lang met de woensdagmeiden mee, en vandaag was het dan eindelijk zover. 😍

Omdat Iris(@Iris & Frank), Judith(@Judith) en Carola pas om 13.00 uur uit Karlsruhe konden arriveren, ging ik verder en ontmoetten we elkaar op de Klingelkopp. Ik wachtte op hen drieën en droogde mijn t-shirt

9. Aangezien het vandaag weer 26 graden zou worden🥵🥵 was een tocht met passages langs het water nodig. Toen dacht ik aan het magische pad op de Well en Kaltenbach.😅 Ik combineerde het met de Wolfsgrube en de Wilgartaburg😊. Het was zo aangenaam fris aan de beek dat het vannacht wel geregend moet hebben

10. Na een lange droogte kwam eindelijk de langverwachte regen.🙏 Aangezien het de hele nacht tot 12.00 uur regende, begonnen we pas om 13.00 uur. Ik plande een mengeling van de Dimbacher Bundsandsteinweg en de Rimbachsteig. De weersvoorspelling was ok, het zou droog moeten blijven 😅 Dankzij de hoge luchtvochtigheid

11. Vandaag kon ik mijn gratis lunch meenemen, wat een geluk met het heerlijke weer . "Jordbaere" en Björn waren al vroeg op pad en we ontmoetten elkaar in Lug om daarna samen verder te gaan 😊. Ik reis vaak met Björn, met Annika was het de eerste keer. Het klikte meteen, het is altijd leuk om gelijkgestemden

Na de nachtdienst ging vandaag alles mis. Om 11.00 uur had Mischka weer een afspraak met de dierenarts. Daar aangekomen met vertraging . Excuseerde ze me en dan zegt ze dat de afspraak gisteren was Maar we mochten wachten, uiteraard in de vrieskou voor de praktijk 🥴. Alla om 12.00 uur waren we klaar

Tijdens mijn vrije lunch maak ik van het prachtige weer gebruik om een kleine tocht te maken in de buurt van Leinsweiler. Ik sloeg het bedevaartsoord over, lag in de schaduw en daar was het koud🤣. Dus gingen we door de zonnige wijngaarden naar de Slevogt graven bij het helaas verlaten Slevogthof. Dan

14. Allereerst welkom in het jaar 2022🥰. Klinkt als een geluksgetal, eens kijken wat het nieuwe jaar voor ons in petto heeft

Nadat oudejaarsavond voor ons alles behalve rustig was, was hier helaas veel vuur, moesten we eerst goed uitslapen . Er was alleen genoeg tijd voor een korte rondleiding. De Rauhberg

15. Vandaag willen we je bedanken voor het volgen van onze tours zo talrijk en voor je vele leuke en grappige opmerkingen. In het voorjaar voelde ik me door een blessure niet zo lekker en je hebt me nieuwe moed en steun gegeven. Bedankt daarvoor

Ik heb me hier 4 jaar geleden geregistreerd en ik ben zo blij

16. Vandaag was alles heel, heel spontaan. Gisteravond zag ik een foto van de zonsondergang op de zomerrots, dus het was me duidelijk dat ik daar heel graag heen wilde😅. Nadat de nacht draaglijk was, besloot ik naar Annweiler te gaan. Ik vroeg Björn of hij met me mee wilde. Hij wilde eigenlijk bij zonsopgang

17. Na een lading wasmachines, keek ik verlangend uit het raam. Laten we naar buiten gaan, het werk gaat niet weg😅. Het zou een kleine tocht naar de gierstenen moeten zijn. Omdat het zondag was, ravotten sommige mensen daarheen, voor en nadat het verdwaald was😅. De rotsen zijn echt gigantisch en een tochtje

18. Jipiiiiii, eindelijk een volledig vrij weekend 🙏. In het begin gingen we naar de Geiersteinen, daar zijn we al lang niet meer geweest. Eerst ging het langs prachtige weiden voor een korte steile klim naar de gierenstenen. Met een snuif aan de top aangekomen, keek ik in het tegenlicht in een gezicht

19. Het moet minimaal één keer per jaar zijn. Voor mij een van de mooiste rondwandelingen, de prachtige Dimbacher Buntsandstein Höhenweg. "Het pad loopt levendig op en neer, bijna uitsluitend over smalle singletrails". De vele rode zandstenen rotsen zijn geweldig, de uitzichten ongelooflijk. Op de Dimberg

20. Vandaag zijn we bij bewolkt weer de Herzelweg lang op geweest met Simone. Simone heeft daar een leuke rondleiding gevonden👏👏. Eerst zwierven we door prachtige generaties naar een bijna uitgelekte bron. Over een mooi pad gingen we terug naar Rinnthal en steil omhoog naar de Jungpfalzhütte. Onderweg

21. Ik heb de hele week uitgekeken naar de wandeldag van vandaag, ik moest dringend mijn hoofd leegmaken . Mist was weer in de mode, en het beviel me heel goed😅. De mist had de gierstenen en het uitzicht volledig opgeslokt. Maar het gebeurde op het slagveld. De zon had de overhand en binnen 4 minuten was

Een oase van rust in de bergen - wandelervaringen in het Zillertal