Lutzi Wandertouren

Collectie van Lutzi 🚲 🥾

1. Wander - Tour...Neustadt an der Weinstrasse

Palts wandeltocht!

Het begon allemaal op het centraal station van Neustadt.

Ik keek gisteravond naar het weerbericht en net toen ik mijn auto parkeerde, stopte het met regenen. Nu stond niets het wandelplezier meer in de weg. In de middag trokken zelfs de dikke wolken weg en kwam de zon tevoorschijn.

Briljante

2. SUPER WANDELTOCHT!

Palts, Stilte - Rechtenbach

- 8°C op de🌡

Van daaruit zijn we begonnen, eerst in het kleine Franse stadje Wissembourg. Leuke originele flair.

Ik zal zeker terugkomen om meer te zien. Vanuit Wissembourg gingen we langs een pad langs de Lauter, ook populair bij MTB'lern.

Nu kwam ook de zon

3rd Advent🕯🕯🕯Tour.

Ik begon op een parkeerplaats tussen Moosbronn en Friolzheim.

Over bospaden, door een dal richting Walprechtsweier, langs een mooi beekje, gingen we naar de eerste lichte klim. Rust eerst uit op het uitkijkpunt naar Oberweier. Verder naar de Sophienhütte waar ik helaas het begin van

Laatste dag moeder & zoon vakantie

Vandaag hebben we een mooie wandeling gemaakt door Röbel, inclusief een bezoek aan de St. Marienkirche en de Röbel-molen.

Conclusie in de haven...🥂

Dag 6 Moeder & zoon vakantie

Weer een mooie wandeling gemaakt vandaag.

We begonnen in Malchow, op het kleine schiereiland voor de kust, dat door een draaibrug met de stad Malchow is verbonden.

Altijd links langs het kanaal naar Petersdorfer See.

Ga verder naar Lenz am Plauer See.

Halftime, lunchpauze!

Dan

Dag 5 Moeder & zoon vakantie

Culturele en historische stadstour door Wittstock.

Mooie stad met geschiedenis en veel ouderwetse charme!

Als u in dit gebied bent, is het de moeite waard om het museum, informatie over de 30-jarige oorlog en andere interessante historische onderwerpen te bezoeken.

St. Mary's

Dag 4 Moeder & zoon vakantie

Contrastrijke tocht, eerst door het stadsbos Plau, lekker over boswegen en paden. Langs de oever van het meer, met veel geweldige baaien.

Eindelijk een EKS...🍹

Leuke dag en geweldige wandeltocht

Dag 3 moeder & zoon vakantie

Op de terugweg naar Röbel, een korte rondleiding door de stad.

10. Dag 3 moeder & zoon vakantie

Met de auto naar Waren gegaan.

Leuke kleine stadstour met geweldige gebouwen gevolgd door een boottocht over de meren.

Dag 2...moeder & zoon vakantie

Eerst langs de zeezijde. Steeds weer hele mooie en geweldige plekken. Na ongeveer 5 km gingen we het binnenland in. We vervolgden onze wandeling over geasfalteerde of mooie bospaden en paden totdat we aan het einde van de ronde terug waren in Röbel aan de haven. Er was een

Moeder & zoon vakantie.

Mijn moeder is nog erg avontuurlijk, dus ik deed het voorstel om samen iets te gaan doen.

Zo gezegd, zo gedaan, hier zijn we dan, aan de Mecklenburgse meren 😊

13. Mei wandelen in het Zwarte Woud. Ik begon om half tien bij de dam en moest beseffen dat het nog best fris was, maar mijn reislust was onverminderd en gelukkig had ik nog iets om aan te trekken. Via bossen en bospaden en de Wurzelwegle zijn we naar de Badener Höhe gegaan. Natuurlijk moest ik de toren

Vandaag mijn moeder gepakt en naar Menzingen gereden. Wandelen in het mooie Kraichtal 😊 Begin bij het treinstation, daarna gingen we het dorp uit over een smal pad hoog boven Menzingen. De volgende bestemming is het waterburcht. Grote oude ruïne met een lange geschiedenis. We vervolgden onze tocht over

15. Ik wilde deze tour al heel lang doen. Nu lukte het en het weer was ideaal. Start in Bad Herrenalb, tot aan de Bernsteinfels 🪨 via Bernbach naar de kloosterruïne 🕍 Frauenalb en via de Graf Rhena Weg terug naar Bad Herrenalb met als laatste hoogtepunt Falkensteinfelsen. Twee scherpe beklimmingen over

Eigenlijk was er vandaag zonneschijn voorspeld en stond er een kleine 🚲 fietstocht op het programma, maar die ️ kon helaas niet op tegen de mist en de ijzige temperaturen, dus besloot ik 🚶‍♂️ te voet op pad te gaan.

Helaas durfde de zon niet door te gaan, in het begin was het zelfs mistig, maar het was een mooie lus door het licht besneeuwde noordelijke Zwarte Woud... 😊

18. 🕍🌳🍁🍂⛰🍇🍇🍇

... ronde, ook al speelde het weer niet mee, het was een mooie dag. Kasteel Stocksberg kan helaas niet worden bekeken omdat het in privébezit is ...

Vandaag was een wandeldag ... en met prachtig weer. Ik ben begonnen in het centrum van Schömberg. Eerst was het vlak, daarna bergafwaarts over mooie paden naar de Charlottenhöhe. Dan iets verder naar beneden naar Calmbach. Vanaf nu ging het weer matig en gestaag omhoog. Ik kan de Calmbacher Wasserwegle

20. Toen het wat bewolkt was, begonnen we bij de veerboot Neuburgweiher. Toen voerde mijn tocht me door een prachtig herfstachtig 🍁🍂 Rijngebied 🌾🌳 ... veel geweldige ongerepte natuursecties waren onderweg 😊

Nice hike, first we went to the Affenberg where free-living Barbary macaques have their home. Living free means no fences or enclosures, the monkeys have right of way here! Then continue on signposted hiking trails through the forest, past ponds, trails and meadows. At the end again through the castle