Touren ☃️im Schnee ❄️

Ömchen & Öpchen 🍀

Collectie van Ömchen & Öpchen 🍀

1. 😎Traumtag mit Schnee ❄️ Sonne ☀️ und Nebel 🌫zum Filsursprung 😉

Hey daar 🙋‍♂️🙋vanmorgen bää weer met mist 🌫 maar de app toont zon ☀️ in Donnstetten, dus op de webcam gekeken en zie dat er geen mist 🌫 te zien is 😁 dus zijn we maar weggereden zonder toer 😉 de mist 🌫 vergezelt ons de hele tijd, maar het zag er een beetje groot, omdat als gevolg van de temperaturen

2. Huhu 🙋‍♂️🙋 omdat we vandaag iets te doen hadden in Nabern 😊 we reden naar Ochsenwang om een mistwandeling te maken 😁 de mist was vandaag zeker op veel plaatsen vertegenwoordigd ☺️ in Altbach en richting Ochsenwang in ieder geval dikke soep overal in Altbach en richting Ochsenwang 🌫 er was nog een

4. Hallo 🙋️🙋 weer naar Donnstetten vandaag, sneeuw ❄️ er is nog veel, maar erg plakkerig 🙃 we hebben nog geprobeerd om onze tour te lopen, maar het was erg vermoeiend 😰 alle sneeuw ❄️ op de paden is helemaal plakkerig en moeilijk te lopen, Daarnaast waren er op plaatsen sneeuwbanken, waar we nog dieper

Hallo, het zou maar een korte ochtendronde zijn voor Ömchen, maar het was vandaag zoooo lekker buiten met de geweldige lucht. Ik ben net begonnen met lopen, ken de weg hier heel goed 😁 en toen begon het te sneeuwen 🌨 Mega, dat was echt geweldig 👍 dus nog steeds door het bos 🌳 bezoek de magische droomboom

6. Holla, what a hike, partly through deep, deep snow ❄️ parked at the train station, we went to the stone house kleine a small cave where the icicles grow on the ground ☺️ from there on towards Donnstetten with a great view, but the snow was ❄️ deeper and deeper and we only made slow and puffing progress

7. Hallo 🙋♂️🙋Donnstetten webcam toonde vanmorgen, zon ☀️ en -6 graden 🥶 dus laten we gaan naar onze nieuwe jassen, die worden verondersteld te zijn zeer winddicht ☺️ testen en ja ze zijn ☺️ was er een ijzige wind op plaatsen 💨 oh hoe heerlijk de vorst in de bomen 🌳 dan weer het tegenovergestelde

8. Halli hello 😉 since it was snowing again the days in the Alb, we decided on the Breitenstein 🥳 now maybe some think 🤔mmh there they have been several times, no matter what it was a fantastic view on the whole tour. In addition, Ömchen can currently did not sit in the car for long 🚗 and only run short

9. Hello, hello, Hallöle ☺️ again today in the Alb, in the icy 🥶 wind we had an exciting hike, exciting because we were partly trudging in deep snow ❄️ and suddenly there was no way to see the way up to the sheep's hump, so it went up steeply 😫We fished up in the trees 😳 PLEASE do not run after 😕 At

10. Huhu 🙋‍♂️🙋vandaag weer in de sneeuw ❄️ gewandeld in Donnstetten 🥾 aangekomen bij de top dikke mist soep 🌫 maar aangezien we toch alleen maar in het bos wilden wandelen ☺️ ging het weer naar de Römerstein alleen weer zo'n toer als de vorige keer 😄 dat was op 07.12 0,2021 en er Öpchen hing zijn wandelstokken

11. Ho ho, not Santa Claus 🎅 but Father Frost 🥶 were on the way, at -7 degrees and sunshine we started at the train station, hiked to the hiking car park Berg and back to the train station 🤓 there were very easy to walk and not icy paths, partly in the forest. Oh how wonderful, the snow crunched underfoot

12. Hallo 🙋‍♂️🙋 vandaag onze eerste sneeuwronde ❄️ deels in een ijzige wind 🥶 geparkeerd bij de Albengel ging het van Schopflocher Moor naar Breitenstein en Randecker Maar 😁 het waren niet de massa's sneeuw ❄️ maar toch een mooi fluitje op plaatsen een ijzige wind 🥶 maar we werden goed ingepakt en opgewarmd

13. Good evening, juhu snow ❄️ has fallen, so rucksack und packed and off we went towards Aichwald 🌨 there first of all the predator feeding 🤣🤪 the highland cattle arrived at a gallop today 😁 and did a good job before the crowd started 🥴 the little ones only have a chance with diversionary maneuvers

14. Good evening, the pictures 5-11 belong back again Walter G. had mentioned the last thing that there should be an outdoor coffee machine somewhere in Aichwald, so we went to Aichwald again today and yeah, there was even snow ❄️ The chicken farm has vending machines for noodles 🍜 and eggs 🥚 and an empty

15. Hi there, since Ömchen just came from Pforzheim this morning, we have something to do with these icy temperatures. Yes, and since the Neidlinger waterfall on, lately a lot of water 💧 and today a lot of ice 🥶 it was - 7 degrees and in places an icy wind rushed around our ears, the paths were easy to

16. Good evening 🙃 Actually there should be a day of rest today, but it started to snow 🌨 and so it went after lunch 🥗 from Altbach to Aichwald and back 🤓 no planned tour just started, because we know our way up there ☺️ and so a few KM came about, it was great and on the way back past the dream magic

17. Huhu 🙋‍♂️🙋Vandaag rond Westerheim een sneeuw ❄️ keerde om 🙂 het was deels een ijzige wind 💨 daarom waren er ook op sommige plaatsen sneeuwverstuivingen ☺️ sommige paden konden we alleen maar raden via de app 🤣 het was echt vermoeiend 😉 uiteindelijk was het helaas op de Langs de weg, maar gelukkig

18. Huhu 🙋‍♂️🙋 voordat de ☀️ weer even verdwijnt 😏 vandaag weer in de sneeuw gerend ❄️. Maar daarvoor hebben we wat foto's gemaakt op de Breitenstein, het was de laatste tijd mistig 😁 we begonnen in Schopfloch bij de Berg wandelparkeerplaats ⛰ richting Römerstein 😉 Klara ☀️ gaf alles vandaag, de paden

19. Hallo 🙋 ♂️🙋 na gisteren technische battle 😕 (Ömchen won en de techniek deed wat Ömchen wilde 🤣) had een ronde vandaag te zijn, ongeacht wat het weer 🙃 dus waarom niet in de sneeuw ❄️🤔 dat is hoe we reden in de richting Ochsenwang om een rondje te lopen vanaf het treinstation 🏃‍♂️ Toen we boven

20. Hello we actually wanted to do the tour of Wolfe-Osti today, but with this snowstorm we rescheduled for the moment 🧐because you heard about Kaos on the streets, we thought nö😏da we wouldn’t line up 😊 so we ran again from Altbach. First newspaper 📰 then bought to make the highland cattle happy

21. Greetings the early bird catches the 🐛😂ja worm on the Reußenstein in time before the mass invasion began. We were almost alone and could enjoy the view - but it was as smooth as a mirror - further through the fairytale forest to the Filsursprung and back to the train station. Everywhere the parking