𝑾𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓𝒏 𝒊𝒎 𝑺𝒂𝒖𝒆𝒓𝒍𝒂𝒏𝒅

Collectie van MᗩᖇIOᑎ 🌳

Mein Herz schlägt für das Sauerland

1. 𝔓𝔞𝔫𝔬𝔯𝔞𝔪𝔞𝔴𝔢𝔤 𝔇𝔦𝔢𝔪𝔢𝔩𝔰𝔢𝔢 🥾🎒

Today we spontaneously went hiking to the Diemelsee. The Panoramaweg had been on my to-do list for a long time. It was right at the "Florenbicke" hiking car park, up a steep, rooted hiking trail. The panorama trail was wonderfully signposted, so navigation with Komoot was actually over. First we went

2. Vandaag ging ik met mijn dochter voor een ontspannen wandeling naar de Hennesee.

In de mooiste zon volgden we de rondwandeling A8, die goed bewegwijzerd was...

Fijne zondag ️🙋🏻‍♀️

⏯️relive.cc/view/vLqekN2YydO

4. Today after work at noon again, children in the dad holidays AND sun: so put your hiking boots on and did one of my tours on my to-do list at the start of the weekend:

The Oeventrop Panorama Trail stretches for around 16 km with wonderful views over the mountains of the Sauerland. The SGV Oeventrop has

5. Vandaag ben ik op de laatste vakantiedag met mijn middelste in de sneeuw gaan wandelen.

De Rothaarsteig-route "Kahler Asten Steig" stond op het programma

Dus vanuit Westfeld vrolijk omhoog deels op het avonturenpad, langs jachthutten en een kleine kloof naar de Kahler Asten. Helaas waren de wolken vandaag

6. En weer een moeder-dochter wandeltocht door de sneeuw

Dit keer een mooie ronde door het bos naar het Schmallenberg bosbeeldenpad over de Kühhude hangbrug. Aan het einde was er een kleine omweg langs het Cyrill-pad.

(Helaas werden de foto's wederom niet in de juiste volgorde geplaatst door Komoot

7. Vandaag ging ik spontaan naar Willingen om een rondje door de sneeuw te maken.

Nadat ik een van de zeldzame parkeerplaatsen had bemachtigd, begon ik aan de W4 wandelroute naar de Grenzweg. Vanaf hier ging het - na het oversteken van een beekje - relatief steil omhoog naar de Rothaarsteig. Daarna vervolgde

8. Thank you very much WoDi 😊 At least I always find nice corners 🤗

9. Na de rondvaart gisteren wilde ik vandaag weer genieten van de herfstzon aan het water...

Dus ging ik naar de Diemelsee. Vanaf de parkeerplaats Florenbicke namen we de Diemelsee panoramaweg, met een bungelend pad naar de damwand. Achteraf was dit helaas niet zo'n goed idee, want de beklimming na de stroomversnelling

Today there was a hiking tour in the Sauerland 🤩 at the start of the long weekend (today I took vacation)

I started in Olsberg. Here it went along the Ruhr to the weir and then steadily uphill - sometimes over very steep rooty trails - (stomach-legs-butt training at its finest 😅🤣) to the summit of

11. Today I went to Willingen again - this time for hiking. Started at the Ettelsberg cable car, it went over forest and hiking trails through partly drizzling showers up to Langenberg. A river crossing and a lot of mud were part of the program. We continued over part of the Rothaarsteig to the Hochheideh

12. Today the kids went to the Bruchhauser Steinen 🤩

We started at the Feuereiche hiking car park and walked through the forest past a drinking water reservoir, always happily hiked uphill until we reached our destination - the field stone.

We were lucky enough to have the summit cross to ourselves for a

13. Thank you 😊 The exercise in the fresh air is a nice and important balance to the other #stayathome and homeschooling 😅 Otherwise we would probably get a storage bug at some point 🙈

14. Thank you Lars, that's true 👍🏼 Super area ...

Thank you so much Wodi 😊

Wandelen stond vandaag op het programma:

We kozen een andere avontuurlijke tocht van @Mr. Pfade en wandelden over smalle paden door het Schwelmgebied.

Op een punt waar we de beek niet droogvoets zouden zijn overgestoken, vonden we een klein alternatief pad een eindje terug.

Verder een heel leuk rondje waar

Wandelen stond vandaag op het programma. Aangezien we hier gisteravond nog wat sneeuwfoto's konden bewonderen, hebben we spontaan een nieuwe afspraak gemaakt en zijn we naar Sauerland gegaan 🌨️☃️

Gestart in Westfeld ging het over de Schwedensteig naar de Schwedenhütte. Na een pauze met Lumumba en erwtensoep

18. Vandaag zijn we gaan wandelen - we kozen een andere tour van @Mr. Pfade.

Nadat we onze blessures van de dag ervoor in de ochtend hadden gespaard, werd het dankzij de tijdswisseling al vrij vroeg donker

Desalniettemin weer een geslaagde tour, waarin we vooral de tweede helft goed vonden

Vandaag was er weer een hele leuke tour van @Mr. Pfade

Veel smalle en rustieke paadjes, schitterende vergezichten - vooral op de Klippkes - en geweldige groene bosgebieden... een geslaagde tocht

In tegenstelling tot de weersvoorspelling bleven we zelfs droog en konden we genieten van thee en koekjes in