Megamarsch

Nicky22

Collectie van Nicky22

1. Megamarsch Ruhrgebiet 2021 😊

Gisteren was de megamars in het Ruhrgebied met 100km/24u. Het was echt moeilijk en ik ben behoorlijk plat! Maar nu is het klaar

It was once again a mega march #wiriegenweiter and the plan was actually to walk the Franconian Marienweg (north variant)! From Lohr to Gemünden I followed Spessartweg 1 because I wanted to fill up my water at the monastery spring. From Gemünden I followed the Marienweg - but only to Frammersbach. There

Today was a mega-march or mega-match in Erfurt! 🤣Was really a great event with a lot of nice and funny people!

The tour was really demanding due to yesterday's continuous rain and I felt like I ran 50km with wet socks and shoes. Again and again mud and huge puddles. The vertical meters were also pretty

After I didn't get the 100km full yesterday due to the heat, I made up for the remaining kilometers! First it went in the direction of Drei Kreuze, then through the forest to the Obernau ice cream parlor. Strengthened, it went back into the forest to the Obernau chapel in the direction of Elbertsbrünnchen

The plan was 100 km for #we go further from mega march! Unfortunately, the heat really got to me and that's why I stopped - health comes first! 🥵😊

Here is some information about the tour:

On the way there I followed the Mainwanderweg (blue M). Since the ferry in Seligenstadt had not yet left (it was

Thank you 😉 The Altkönig already has enough inclines, but from 40km it was only flat!

Voor dit jaar was de megamars Frankfurt mijn laatste! De mars begon weer in Eschborn en we hadden echt geluk met het weer! Maar 's nachts was het ijskoud! 🥶

Deze keer moest ik echt vechten om over de finish te komen - 2 megamarsen in 2 weken zijn echt te veel (voor mij). Maar er waren veel leuke mensen

Dat was de laatste megamars van dit jaar! Het pad ging door de wijngaarden, bossen, langs de Dreisam en had geweldige uitzichten - helaas heel vaak langs wegen!

Op een korte regenbui na bleef ik zelfs droog! Pas toen begon het uit de emmers te gieten, wat ik heel erg vond voor de wandelaars die nog onderweg

Het begon zaterdag om 14.00 uur. Na bijna 1km raakte ik in gesprek met een andere deelnemer en het paste zo goed (looptempo, pauzes en inlevingsvermogen) dat we de resterende 99km samen hebben doorgebracht.

Deze keer moesten we echt 's nachts vechten vanwege de kou en velen gaven het op. Als we alleen

De megamars in München was de mooiste tot nu toe, maar ook de meest inspannende. De hoogtemeters kwamen pas tegen het einde - maar het panorama deed je de pijn vergeten!😍

Het begon in München bij Mangfallplatz en ging toen langs de Isar. Ondanks het zomerse weer was het aangenaam wandelen daar er zelfs

Na mijn gedwongen Corona break was ik nu blij weer helemaal fit te zijn! De conditie liet wat te wensen over - maar gelukkig was het maar 50km!😉

Deze keer vergezelde mijn tante me en we hadden een leuk weekend in Erfurt!

Dit keer was het echt een marteling door de hitte. Mijn horloge gaf toen de laatste kilometers op en ook mijn conditie was door Corona niet al te best! Maar dankzij mijn geweldige gezelschap hebben we de finish gehaald!😄🥳

Kort na 3 uur (na slechts 3 uur slaap 🥱) vertrokken we op eigen gelegenheid richting Zellhausen. Daar heb ik na bijna 24 km de mauntenbeiker verzameld (gefeliciteerd met de 76 km die je gelopen hebt!), en daarna heen en weer gewandeld rond Aschaffenburg. Vanaf km 75 liet het slaapgebrek zich langzaam

Met mijn wandelmaatje Stefan zijn we vandaag naar Keulen geweest voor de megamars! Het weer was een beetje veranderlijk - regen, zon, koude wind, hitte! Vanwege de vroege treinrit had ik rond 23.00 uur een echte doorzakking - maar Stefan trok me gewoon aan! Tegen het einde van de tour trok ik Stefan

Voor de 3e keer gingen we naar de megamars in Frankfurt - dit keer met de officieuze begeleiding van mauntenbeiker, die eigenlijk maar 30 km wilde lopen. Uiteindelijk liep hij de volle 100 km: gefeliciteerd en echt respect voor de uitstekende prestatie! 👍🥇 Vanaf kilometer 80 leerden we Yvonne kennen

Bij de start liet Sylt zich in het zonnetje en van zijn mooie kant zien! Om ongeveer 12:15 begon het eindelijk voor mij, want de positie was een beetje ongunstig! 😉 Maar vooral de strandgedeeltes waren niet makkelijk om op te lopen en vergden veel kracht! Leuke, vermakelijke gesprekken leiden af! Na

Vorig jaar vond ik de megamars in Hamburg niet zo geweldig, maar aangezien ik een vrije dag had en ik de laatste tijd wat lui ben geweest, heb ik me op vrijdag spontaan aangemeld. Om 06.45 uur namen we de trein richting Hamburg en vervolgens de U3 richting Landungsbrücken, van daaruit namen we de veerboot

Gisterochtend namen we de trein naar München en om 12 uur begon het! De route werd vrijdag verschoven vanwege water en modder. Daarom was het deze keer 103 km! 'S Nachts heeft het 1 uur gestort en er was een onweersbui! Dan mist in de ochtend en zon tussendoor!😉 Meer april - dan mei weer! Afgezien van

Ik had eindelijk vrij en kon de Weserbergland Megamarsch lopen! Om 8 uur 's morgens vertrokken we met de DB richting Rinteln en dat lukte zonder oponthoud! De start was om 16.30 uur op het marktplein in Rinteln. Het gebied is echt geweldig, met veel mooie uitzichten. De hitte maakte het me echter moeilijk