Over DG2HVL/m
2.566 km
327:38 h
Recente activiteiten
DG2HVL/m heeft een wandeling gepland.
2 april 2022
09:0023,3 km2,6 km/h410 m400 m🥾 Michael 🥾, Brittamaus en René vinden dit leuk.- 🥾 Michael 🥾, Brittamaus en René vinden dit leuk.
- Brittamaus, Gabi en 2 anderen vinden dit leuk.
- Hans-Peter & Heidrun, 🥾 Michael 🥾 en 6 anderen vinden dit leuk.
- 19 maart 2022
Aandacht!! Sösetalsperre / Haupttalsperre / Hauptdamm loop bijna tot aan de parkeerplaats, neem de verharde weg en ga ervoor linksaf. Ongeveer 370 m verder moeten we weer links aanhouden en de beek oversteken, dan blijven we dit pad rechtdoor volgen tot aan de Köte. Vanaf de Köte Schindelkopf gaan we…
- Hans-Peter & Heidrun, Christian E...🌲🌳😎 en 11 anderen vinden dit leuk.
- 19 maart 2022
Let op, het pad van de Glockenstein naar Neinstedt / Stecklenberg kan in de zomer erg overgroeid zijn. In Neinstedt voorbij de kerk richting het treinstation/boerderijwinkel....achter de boerderijwinkel is er een brug die naar de andere kant van de Bode leidt. Als je langs de Bode loopt, kom je kort…
- DioMio en Brittamaus vinden dit leuk.
- Hans-Peter & Heidrun en Brittamaus vinden dit leuk.
DG2HVL/m heeft een wandeling gemaakt.
29 november 2021
04:0915,1 km3,6 km/h440 m430 mHans-Peter & Heidrun en Brittamaus vinden dit leuk.- Hans-Peter & Heidrun en Brittamaus vinden dit leuk.
- 12 november 2021
Van Scholle-Havelberg-Tangermünde
We vertrokken op een mooie vrijdagochtend omstreeks 10.00 uur vanuit Scholle
Van daaruit ging het over een asfaltweg richting Frechels.
Van Ferchels ging het door het bos richting Mahlitz. Ook hier waren de wegen
goed gehecht. Toen we in Mahlitz aankwamen, namen we de eerste…
- Brittamaus vindt dit leuk.
- 12 november 2021
Wandeling naar de Leistenklippen (postzegelpunt 15). Het vertrekpunt was het treinstation in Schierke. Parkeren kost hier 6 euro (okt. 2021) vanaf de parkeerplaats
Daarna gingen we te voet naar de zogenaamde "spin". Een jaar geleden was het grotendeels hier
Bos, maar nu heeft de schorskever hier ook onheil…
Wauw wat een wandeling. . . .