Ab Annweiler bis Dahn

Angelika &🐅

Collectie van Angelika &🐅

1. 4 Mädels &🐆 höllisch gut unterwegs😍🥂🌄

Ik wilde al heel lang met de woensdagmeiden mee, en vandaag was het dan eindelijk zover. 😍

Omdat Iris(@Iris & Frank), Judith(@Judith) en Carola pas om 13.00 uur uit Karlsruhe konden arriveren, ging ik verder en ontmoetten we elkaar op de Klingelkopp. Ik wachtte op hen drieën en droogde mijn t-shirt

2. Na een lange droogte kwam eindelijk de langverwachte regen.🙏 Aangezien het de hele nacht tot 12.00 uur regende, begonnen we pas om 13.00 uur. Ik plande een mengeling van de Dimbacher Bundsandsteinweg en de Rimbachsteig. De weersvoorspelling was ok, het zou droog moeten blijven 😅 Dankzij de hoge luchtvochtigheid

4. Op mijn laatste vakantiedag wilde ik naar een paar favoriete rotsen . De ochtend was zonnig, de weersvoorspelling was geweldig, maar helaas werd het bewolkt, we vertrokken toch😅. In het begin liepen we een stukje over de Dimbacher Bundsandsteinweg en inspireerden we alles, vandaag hadden we tijd . 3

5. Nou, ik ben nog steeds helemaal weggeblazen door deze ongelooflijk spectaculaire tour. . Ik heb veel rotsen gezien, maar ik heb geen formaties gezien zoals vandaag op Lebkuchentag.🤩 Geen enkele foto kan zelfs maar in de buurt komen van het weergeven van dit natuurlijke schouwspel. Ik moest vaak de groothoek

6. Vandaag werkte het eindelijk weer, we waren op tournee met Simone🙃. Nou ja, deels . Aangezien ze naar de grote Rauhfels wilde en ik daar op dit moment niet kan komen, ben ik eerder met Mischka begonnen en langs prachtige weilanden richting Hauenstein 😊. Op weg naar Nedingtor ontmoetten we eindelijk

7. Allereerst welkom in het jaar 2022🥰. Klinkt als een geluksgetal, eens kijken wat het nieuwe jaar voor ons in petto heeft

Nadat oudejaarsavond voor ons alles behalve rustig was, was hier helaas veel vuur, moesten we eerst goed uitslapen . Er was alleen genoeg tijd voor een korte rondleiding. De Rauhberg

8. Ik ben de ronde al meer dan een jaar aan het plannen. Mijn knie-ongeluk kwam tussenbeide en later wilde ik de weekendtour niet doen. Vandaag was het zover . Met pijn in het hart heb ik de geplande 15 km ingekort. Ik wilde mijn geblesseerde knie niet overbelasten. We vertrokken met Björn. Het rotswonderland

9. Omdat ik vanavond was uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje, hebben we alleen een kleine tour gedaan met Susi . Klein maar krachtig, de beklimmingen zijn vrij lang 🥵. Ik heb het oorspronkelijke pad een beetje veranderd, ik wilde een stukje wandelen langs de prachtige weilanden😊. We waren nogal verrast

10. Vanmorgen was de hevige storm voorlopig voorbij. Ik ruimde mijn balkon op, het leek wel een slagveld 😟 De zon kwam door en ik besloot naar Busenberg te rijden. Eindelijk wilde ik de Sprinzelfelsen nog eens bezoeken. We liepen eerst langs prachtige weilanden en bezochten het mooie vee . Het was daar

11. Vandaag stond lieve Petra weer aan de start ️. In december hebben we deze tour gelopen bij 0.0 view annerschtrum. Wilde je echt nog eens terug om van het uitzicht te genieten. Dat sneed perfect vandaag, de zon was onze constante metgezel 🤩. Eerst zijn we in het dal voorbij het lieve vee en omhoog naar

12. Oh, vanmorgen was er eindelijk blauwe lucht in de Rijnvlakte 🥰. De voorspelling voor het Paltserwoud was niet zo best meer, maar ik wilde niet afwijken van mijn geplande tocht 😅. De Dimbacher Bundsandsteinweg (iets gewijzigd) Ik wilde weer gaan. Zo hebben we het nooit gelopen. Interessant hoe totaal

13. [  ] Vandaag werkte het eindelijk weer, we waren op reis met Petra 😊. Omdat ik gisteren aan het werk was, konden we alleen vandaag gaan, een rustig hoekje vinden op zondag is niet zo eenvoudig. Ik koos voor het Bärenbrunnertal. Onze laatste tochten waren regenachtig en bewolkt, vandaag was het weer

14. Vandaag kon ik mijn gratis lunch meenemen, wat een geluk met het heerlijke weer . "Jordbaere" en Björn waren al vroeg op pad en we ontmoetten elkaar in Lug om daarna samen verder te gaan 😊. Ik reis vaak met Björn, met Annika was het de eerste keer. Het klikte meteen, het is altijd leuk om gelijkgestemden

15. Vandaag willen we je bedanken voor het volgen van onze tours zo talrijk en voor je vele leuke en grappige opmerkingen. In het voorjaar voelde ik me door een blessure niet zo lekker en je hebt me nieuwe moed en steun gegeven. Bedankt daarvoor

Ik heb me hier 4 jaar geleden geregistreerd en ik ben zo blij

16. Eindelijk weer een wandeling met Petra😊. We hebben het 6 weken niet gehaald, wat heb ik de heerlijke soep gemist . Onzin terzijde, het is altijd leuk om met Petra te gaan wandelen en natuurlijk staat er altijd heerlijk eten op tafel . Het weer was goed gemeld, maar we hadden nog steeds geen zon en uitzicht

17. Het moet minimaal één keer per jaar zijn. Voor mij een van de mooiste rondwandelingen, de prachtige Dimbacher Buntsandstein Höhenweg. "Het pad loopt levendig op en neer, bijna uitsluitend over smalle singletrails". De vele rode zandstenen rotsen zijn geweldig, de uitzichten ongelooflijk. Op de Dimberg

De kroon op het werk was het bezoek aan kasteel Gräfenstein en de zonsondergang op de Winschertfelsen Daar ontmoette ik 4 aardige jongens uit Hannover die elk jaar op vakantie gaan in het Paltserwoud. Met een fietser hebben we samen genoten van de ondergaande zon😍

Vanmorgen moest ik eerst mijn botten sorteren en we vertrokken laat😅. Simone inspireerde me voor deze tour, ik wilde ook weiden en uitgestrektheid zien, zelden in het Paltserwoud. De bochtige rit naar het Johanniskreuz is avontuurlijk. Een eldorado voor motorrijders, je waant je in een race .

De start

20. Na een 2-daagse pauze van wandel- en renovatiewerkzaamheden met mijn vader, was er een beloning nodig. Het zou een van mijn favoriete tours moeten zijn? De stenen piramides op de Löffelsberg zijn uniek, ik wandel graag naar het uitkijkpunt😍. Nu gingen we steil naar beneden door een rotspoort. En terug

21. Ik heb er 3 maanden op gewacht, ik wilde eindelijk mijn favoriete plek op de Kahler Felsen weer bezoeken🤩. Ik ging uit met Björn. Onze laatste tour samen (in april) eindigde met een trauma aan de knie waar ik me nog steeds zorgen over maak. Ik plande de tour met de reservering dat een nieuwe planning