Neustadt und Umgebung

Angelika &🐅

Collectie van Angelika &🐅

1. Auf schönen Pfaden zum Nollenkopp nuff☺️🥶

Vandaag zijn we laat begonnen en ik vroeg me af waar we een rustig ritje konden maken zonder ver te rijden, zondagmiddag is dat niet zo makkelijk. De mooie zigeunerrots viel me op, ik combineerde het met paden vanuit de Kaltenbrunnervallei omhoog😍. Eerst verwonderde ik me over de grote ijsformaties

De afgelopen weken zijn vermoeiend geweest en mijn energie neemt steeds meer af. Daarom heb ik vandaag overuren vrij genomen en wilde ik heel graag genieten van het winterse sprookjeslandschap ☺️. Het nabijgelegen Neustadt is altijd een reis waard en doordeweeks is er niet veel te beleven😅. De reis

Wauw, het was vandaag weer ongewoon koud in de Palts. We wilden weer goed ingepakt in de sneeuw zitten 😅 Ik had geen zin om zo ver te rijden en toch een rustige tocht te hebben. Toen dacht ik aan de Stabenbergwarte, daar wilde ik heel graag heen. Er gebeurde nog veel in het Benjental, maar in een mum

De tour stond vandaag niet gepland. Helaas hebben mijn vader en zijn partner het virus opgelopen 🤤. Vandaag vier ik het dus alleen met mijn dochter en hoef ik niet zo veel voor te bereiden. Ik heb er niet lang over nagedacht, een kleine rondleiding voor de ziel was nodig. De kleine kapel van St. Cyriakus

6. Na veel plannen gingen @Martin 🐻 en zijn lieve vrouw eindelijk een wandeling maken rond onze geliefde Eschdel🫠. We konden het meteen goed met elkaar vinden en praatten zonder te stoppen of komma te gebruiken 😅. Ik merkte dus niet dat de GPS voortdurend uitviel😄, vandaar de rechte lijnen. We hadden

7. Vandaag had ik mijn gratis lunch en het regende. Ik dacht aan het bronpad bij Sankt Martin. Ik werd geïnspireerd door @Euphemia Anna 🌳 en @Simone 🏂⛷🚵🏻🥾. Bedankt daarvoor 😘

Helaas moest ik de tocht in het begin omdraaien vanwege kalkaanslag. In het begin waren er zelfs af en toe helikopters te horen

8. De 3 kastelentour stond vandaag eigenlijk gepland in Nothweiler. Helaas stootte ik gisteren mijn knie tegen de stomme metalen teckel terwijl ik volle vijgen plukte 🙊🤤. Het was gezwollen en behoorlijk pijnlijk. Ik wilde zo graag uitgaan, ik ben op vakantie 😪. Tegen alle reden in heb ik het afgeplakt

9. Na 6 maanden is het ons eindelijk gelukt om weer samen met Petra en haar compagnon Frank op trektocht te gaan 😍 Gezien de hitte was het nog niet zo eenvoudig om een geschikte tocht te vinden. We kozen voor de kasteelruïnes Breitenstein en Erftenstein en het Breitenbach Triftkanaal. We zijn vroeg in

10. @Euphemia Anna 🌳 was onlangs in kasteel Neidenfels en toen merkte ik dat we er al een hele tijd niet meer waren geweest😅. Ik ga dus snel een rondje doen

gecompileerd. Behalve het pad naar Lambertskreuz en het kasteel was alles nieuw voor ons. Ik moet zeggen dat het geweldig was? We bevonden ons op veel

11. Vanochtend zijn we om 9.00 uur gestart in de Wolfsschlucht bij een aangename 13 graden. De kloof lag nog in de schaduw, maar onderweg naar boven kwam de zon al snel langs 😊. Na de Wolfbrunnen gingen we naar de kleine Ehscheidbrunnen en maakten een omweg naar de Harvestsiegelbrunnen. Vanuit het volledig

12. Omdat ik gisteren moest werken vanwege het mooie weer, zijn we vandaag gaan wandelen in de buurt van Lambrecht. Wij komen hier ieder jaar als de heide in bloei staat.We vertrokken vanuit het stadscentrum en volgden de prachtige Friedensweg, met een geweldig uitzicht op Lambrecht 😊. Gestaag gingen we

13. Na de nachtdienst liepen we vandaag een van de mooiste paden als de heide bloeit 😍. Vanaf de parkeerplaats gingen we eerst naar de Sandwiesenweiher. Daar heb ik Mischka eerst met haar eend het water in gestuurd, zodat ze niet zo veel hoeft te zweten voor de weg bergop.😁 We gingen langs het huis en

14. Vandaag zijn we met Petra naar Lambrecht geweest om naar de "perspectieven van de lakenmakers" te gaan. We begonnen in het centrum met mooie huizen en volgden daarna een prachtig pad met uitzicht op Lambrecht 😍. Jammer dat een elektrisch hek de weg blokkeerde. Petra greep hem moedig, gelukkig zat hij

Na de nachtdienst beginnen we vroeg aan onze 1e toer na de vakantie in het Pfälzerwald. Om 10.00 uur was het al 25 graden. Langs de kreek was het nog steeds erg aangenaam, maar de bergnuff naar de Stabenbergwarte was echt heet en vermoeiend 🥵🥵 Ik overwoog even om de kortere weg te nemen, maar ik overwon

16. Na de nachtdienst was het voor mij onmogelijk om in het appartement te slapen vanwege de hitte 🥵🥵. Dus maakte ik een kleine wandeling naar mijn geliefde Esthal. Aangezien ik op dit moment nogal wat last heb van mijn voeten en rug, dacht ik dat je maar op blote voeten gaat 😅. Gezegd en gedaan. De paden

Na het grote gevecht van gisteren in de tuin van mijn vader, zou vandaag een kleine en comfortabele tour moeten zijn 😊. Het zou mijn geliefde Esthal weer moeten zijn 😊. Bij {0} en {1} had ik een pad ontdekt dat ik nog niet kende, en komoot ook niet😅. We begonnen op een kleine parkeerplaats aan de

18. {@Tanja en @Stefanie vroegen me spontaan of ik lid kon worden van deze groep. Natuurlijk was ik het daar heel graag mee eens ☺️. Ik wilde de grappige meisjes al heel lang ontmoeten. De man van Tanja was ook mee aan boord, hij was ook erg aardig 😀. Helaas kon Mischka ons vandaag niet vergezellen. Het

Na de nachtdienst had ik behoefte aan rust en ontspanning. Mischka en ik houden van de omgeving van Esthal☺️De vele kunstig vervaardigde fonteinen, de brede, weelderig groene vallei, het prachtige pad langs het Triftkanaal en vooral de stilte betoveren ons elke keer weer. We zijn er zeker 15 keer geweest

20. Ik wilde het eigenlijk niet vertellen, maar op de een of andere manier zou ik moeten uitleggen waarom ik zo ver rijd voor een minironde. Ik vergeet mijn rugzak op zondag (bij het overstappen) op de passagiersparkeerplaats in Kaiserslautern 🙊. Helaas merkte ik dat pas toen ik thuis kwam 😱. Ik belde

21. Op mijn vrije lunch vandaag was er maar genoeg tijd voor een klein maar fijn rondje 🫠. Ben er lang niet geweest en de kleine tour is ideaal als je niet zoveel tijd hebt. Eerst gingen we naar de prachtige Deidesheimtempel en daarna op een geweldig pad richting Wolfsburg. Langs het pad staan veel bizarre

Vogels, vuurtorens en visrestaurants — trailruns op de Waddeneilanden

Hardloop Collectie van Klaske Schep

De Alte Kanalallee – Fietsen op de Duits-Nederlandse grens

Toerfiets Collectie van Alte Kanalallee

Op weg naar de zon – Het zuidoosten van Spanje

Toerfiets Collectie van Tobias

Trailrunning in de bergtoppen van Barcelonnette