Heimatnah

Collectie van ®️egiWanderwoman. - WF- 🚶🏼‍♀️🥾📷

1. Mögglinger Höhenweg

Droom rond bij droomweer

Vandaag gooide ik mijn plan van gisteren overboord en besloot tot een tocht in de buurt van Mögglingen, die ik al een tijdje had gepland. Dit werd toen echter gewijzigd omdat er een privéweg op de route lag. Kort daarna zag ik het bord Mögglinger Höhenweg. Dan neem ik dat gewoon

2. Vandaag hadden we weer een trainingswandeling voor Hamburg. En dat allemaal in fantastisch wandelweer 😍😍😍

De Meteor Crater-rondwandeling bij Steinheim stond op het programma. Geweldige ronde, met enkele afdalingen en klimmetjes. ⛰️⛰️

Tijdens mijn rondje kwam ik een koe tegen die meegenomen werd voor

4. Ik gebruikte mijn vrije dag en het prachtige weer om twee nabijgelegen ruïnes te bezoeken. Ik begon op de begraafplaats van Aufhausen. Van daaruit gingen we, voorbij de Joodse begraafplaats, steil omhoog naar de kasteelruïne van Schenkenstein. Toen ik de top bereikte, moest ik even uitblazen en genieten

Gemakkelijke introductiewandeling in het nieuwe jaar. Je hoeft het niet te overdrijven.

@Heike 🦋 heeft me vandaag meegenomen op een van haar favoriete mini-attracties.

En ik moet zeggen, KLEIN maar FIJN 😍😍😍

Lekker rond, alhoewel vandaag in de hoger gelegen open gebieden de wind echt om je oren waaide

Vandaag was het weer tijd voor een rondje langs de deur......

Ik begon, zonder rugzak of camera, in prachtig herfstweer. Het was dus duidelijk dat de wandeling iets groter zou zijn.

Het was een verademing om door het bos te lopen. De regen aan het einde van de ronde hield ons niet tegen

En ik ben een dag

7. Vandaag van de vakantie gebruik gemaakt om met @Emma en @Chris Zäpfle te gaan wandelen. Bedankt Chris voor de organisatie en uitvoering....

Leuke ronde die echt enkele hoogtepunten kent.

Het plan was ongeveer 14 km, wat we vervolgens spontaan iets hebben vergroot.

Met deze tour heb ik 300 dagen lang elke

8. Vandaag, na het werk, was ik zo uitgeput van energie dat ik de voorkeur gaf aan de bank. Een gezond middagdutje bracht haar terug. En toen wilde ik gewoon nog wat langer rennen 🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️

Ik trok mijn broek en schoenen aan en daar gingen we...

Nadat ik een paar stappen had gelopen, kwam de gedachte

Vandaag was trainen voor de mammoetmars (42 km) in Hamburg. Iets meer dan 20 km.

Het begon bij autorecycling Maier Oggenhausen. Van daaruit wandelde ik naar de Ramenstein-grot. Toen ik bij haar aankwam, wilde ik liever terugdraaien omdat ik in de eerste meters van de afdaling twee keer op de zitting van

10. ...of wanneer een wandeling een wandeling wordt.

Ik begon opnieuw zonder plan van de voordeur te rennen. Gewoon buiten zijn. Het was een lekker relaxed rondje, dus een paar meter meer maakte geen verschil

Fijne, ontspannende vakantie allemaal🎄🎁

Omdat de dag vandaag later begon dan verwacht, besloot ik een rondleiding te volgen vanaf de voordeur. Dit keer zonder camera omdat mijn focus op kilometers lag. (Ik moet zeggen, ik vind net zoveel motieven met mijn mobiele telefoon 🤣🤣. Ik moest mezelf er verschillende keren aan herinneren om me op

GEK, GEKKER, GEKSTE 🤣🤣🤣

wat drijft jou om zo’n uitdaging aan te gaan

Nadat ik vandaag al bijna 10 km op het werk had afgelegd, ben ik na het werk te voet van de Oststadt naar de Mittelrain gegaan om zalven en tabletten voor de vakantie in te slaan bij de PTA, vertrouw ik...

Onderweg naar boven nam ik

Vandaag zijn we zonder enig plan vanaf de voordeur begonnen. De regie van Wolfertstal is eigenlijk altijd goed. Toen bedacht ik dat je eigenlijk naar de Volkmarsberg zou kunnen gaan. Gedacht - klaar. Totdat ik bij de lockdown kwam. Aangezien ik vandaag geen enkel risico wilde nemen - wijziging van de

14. Vakantietijd en eindelijk tijd voor een koffieafspraak.

Het gaat echter niet echt om het vooraf strekken van uw voeten. Omdat de meeting in Abtsgmünd plaatsvond, ben ik daar eerder naartoe gegaan om daar een rondje te lopen.

Klein maar fijn.....

En met het vlas en de kachel past de Donaugolf perfect bij de koffie

Vandaag hebben we een korte wandeling gemaakt met @Heike 🦋 in de Eselsburgervallei. In eerste instantie dachten we dat we ons niet zouden kunnen redden van de drukte, maar dat was verre van het geval. Waarschijnlijk lag het aan de temperaturen en het feit dat de Talschenke nog niet open is...

Zo goed

De vrije dag en het mooie weer gebruikt om te gaan wandelen met @Heike 🦋. Heike's voordeurrondleiding stond op de agenda. BEDANKT voor de geweldige tour.

Een stukje overleven zat er ook bij🤣🤣🤣. Door de sneeuw zaten de takken in de weg, maar we zijn er doorheen gekomen.

Uiteraard werden er weer stenen neergelegd.

17. Voor vandaag stond eigenlijk een andere tocht op de planning, maar toen ik gisteren hoorde dat er bij Kocherburg een wandelsteen in het wild was losgelaten, moest ik daar natuurlijk heen.

We begonnen bij de sporthal Unterkochen en vervolgens regelrecht naar Kocherburg, waar ik vond wat ik zocht. We vervolgden

Omdat het vandaag Dead Sunday is, was een bezoek aan het graf van mijn vader op zijn plaats. En dan verpakt in een wandeling...

Prachtige wintertocht, vooral de terugweg door het bos was balsem voor de ziel...

19. Vandaag moest ik na het werk de stad in om wat boodschappen te doen...

En sinds ik me had aangemeld voor de Mammoth March Advent Calendar Challenge moest/wilde ik nog een paar kilometer bij mijn werkkilometers optellen zodat ik ook de langere afstanden kon afvinken.

Vandaag de 17km volbracht en aan weer

Nadat ik vandaag naar twee wandelparkings was gereden die volledig onder de sneeuw lagen (mijn Emma heeft geen vierwielaandrijving en ik was bang dat ik er daarna niet meer uit zou kunnen komen), had ik geluk bij de derde in Neresheim.

Het begon met het motto: begin gewoon met lopen en kijk waar en hoe