Mallorca 😃😎🫶

Gudi

Collectie van Gudi

1. Erkundungstour Playa de Palma

Vandaag moest je op onmenselijke tijden opstaan. Gelukkig kregen we een kamer toen we bij het hotel aankwamen . Na een korte rustpauze gingen we naar het strand en liepen we op blote voeten in het water naar S'Arenal. Dit is nog vrij fris, maar ik ga graag op blote voeten op het strand. Later terug naar

Vandaag zijn we met de bus naar Palma geweest. Bussen rijden elke 20 minuten, was om 9.40 uur vandaag op vrijdag. De kosten zijn slechts € 2,- naar het busstation. Daar Christina ontmoet en samen door Palma gelopen. Het is best een indrukwekkende stad. Ook aten we heerlijke tapas en pintos en dronken

Vandaag met herhaalde regen ☔️ werden eerst de hamam en de sauna 🧖️ gebruikt. 😁 Om 12.00 uur zijn we naar het aquarium in Palma geweest. Is erg mooi vormgegeven . Voor kinderen is er buiten een speeltuin en ook binnen leuke activiteiten. Je kunt veel zien, van schattige anemoonvissen tot grote haaien

Vandaag zijn we met de auto naar Port D'Andratx gegaan. Zeer mooie haven en we zaten ook buiten en genoten van het uitzicht op de haven. Daarvoor had ik de vliegkennis in Paguera opgehaald. Leuke dag gehad en veel gezien. Zoveel hebben we niet kunnen lopen . Geweldige omgeving en allemaal ten zeerste aanbevolen

Vandaag hebben we een zeer spannende tour vanuit Port de Soller gewandeld. Met z'n drieën gingen we aan de slag en liepen eerst langs de boulevard van Port de Soller. Daarna volgden we de borden Refugi de Muleta. In het begin waren er wegen die bergopwaarts gingen en goed begaanbaar waren. Makkelijk

Vandaag was weer een hele fijne dag. Bij 18 C en soms erg wind, was het erg leuk om te fietsen . Het stuk Playa de Palma loopt langs de promenade. Zo heb je altijd dit geweldige uitzicht op zee 🌊, strand 🏖, Ballermann 😉. Het is zo leuk om mensen buiten te zien zitten en genieten van het kijken naar

Vandaag op mijn afscheidstournee was de knal weer . Ik had haast en ga naar de bus 🚌 ineens besef ik dat ik nog steeds de verkeerde schoenen aan mijn voeten heb . Ik moest er langs om de bus niet te missen. Zoals gewoonlijk 2€ naar Palma 30 minuten rijden Daar bij het busstation overgestapt op de bus

4.200 kilometer wildernis – Pacific Crest Trail van Mexico naar Canada

Wandel Collectie van Caro "Bandit"