Die schöne Vorderpfalz

Natalie

Collectie van Natalie

1. 🚶‍♀️🚶🏻🦮 Mit Oli und Lotta zur Wiege der Demokratie

Vandaag was ik op stap met mijn vriendin @Oliver en de schattige Lotta. Omdat Oli nog nooit in kasteel Hambach is geweest, zijn we er vandaag naartoe gewandeld. Het was heerlijk mooi in de zon en Lotta had zich ook geamuseerd. Het liefst had ze elke boom een high five gegeven (dan kreeg ze wat lekkers

2. Eindelijk was het dan zover, een vierpersoons toer door de amandelen in het thuisland van Schlofwander. Het was geweldig. Ik heb eindelijk Simone leren kennen. Omdat ze zich even later bij ons voegde, rende ze letterlijk achter ons aan en ontmoetten we elkaar op de Mandelmeile in Edenkoben. We hebben

4. Op reis met het gezin in Freinsheim. Het was heerlijk weer om door de wijngaarden te struinen. De stadsmuurtour was ook geweldig. Eigenlijk wilden we daar iets snacken. Maar aangezien alles duidelijk gesloten was of na de lunch, gingen we naar Kallstadt om te eten. Dat was een leuk idee en erg lekker .

Het was een fijne zondag

5. Vandaag waren Selina, Cera en ik op pad in het prachtige bos in de Vorderpfalz. Ik heb veel mooie bezienswaardigheden in onze tour ingebouwd. Bij Schloss Hambach is het al gaan miezeren. Maar wij zijn niet van suiker en na de maaltijd op de Hohe Loog stonden we weer droog. Overigens een groot compliment

6. Na een halve eeuwigheid... ben ik vandaag na het werk spontaan bij Schlofwandler langsgeweest. Gelukkig had ze tijd om een stukje met mij te gaan wandelen.

Dankjewel, dat had ik zo hard nodig vandaag 🤗. Het was gezellig met jullie 😀🙋🏼‍♀️.

7. Vandaag werd ik gekweld. De vele hoogtemeters loop ik altijd met Sabine. Maar ondanks de hoogte en de regen was het zo mooi.Net op tijd voor de stop bij het Dernbacher Haus brak de zon door. Een toptour in wederom erg grappig gezelschap.

8. Beste Anne. Heel erg bedankt, ik hoop dat jullie ook fijne feestdagen hebben gehad. Een paar weken geleden waren de trappen nog kaal . Wat een beetje zon en warmte doet

9. Nadat mijn amandelbloesemtour met de meiden op de een of andere manier was verdwenen, is hier een tweede poging.

@🇺🇦Schlofwandler🕊️ @Simone 🏂⛷🚵🏻🥾 @Hackebeil🪓 @Andrea @Annemarie Ohmer @IngeC Heel erg bedankt voor de leuke dag met jou 😀🙋🏼‍♀️

10. Nadat ik vandaag een afspraak had met drie andere geweldige vrouwen om te gaan wandelen met amandelbloesems, maar ik wilde vooraf absoluut de prachtige pasquebloemen fotograferen, ik moest mezelf vandaag voelen en het was niet eens genoeg om Rita's schoot te volgen. Maar ik vond haar en het was geweldig

11. Vandaag ging ik de vele trappen af aan de Limburgse ipv altijd omhoog. Om eerlijk te zijn, het is niet minder vermoeiend. Het liefst loop ik ze op 😅.

Verder was het een mooi rondje met veel schaduw vandaag 😌

12. Vandaag was geweldig Patrick. De zon scheen door de bomen, prachtig

13. De Brunnenweg in Esthal stond al heel lang op mijn lijstje en liep vandaag eindelijk in een super illustere groep. Sleepwalker nodigde me uit om met haar en haar vrienden de ronde te doen.

Ik had zoveel plezier, vandaag kreeg ik Palts voor gevorderden. En het geheel deels in de vorm van zingen, dat was

14. Aangezien ik na bijna 16 jaar in de Palts nog nooit in Wolfsburg ben geweest en het vandaag fantastisch weer was, heb ik van het moment gebruik gemaakt. Het was een droom, het rotspad naar de bergrots was echt heel leuk om op te lopen. Het kasteel biedt een prachtig uitzicht over de vallei richting Kaiserslautern

15. Na een maand eindelijk weer voor de deur. Ik heb het echt gemist.

Eerlijk gezegd dacht ik dat er geen vooruitzicht was voor vandaag. Ik zag alleen mijn hand op de Wildsaukopf. Maar toen werd het alleen maar beter. Ik kon alleen de zon achter de mist vangen, maar de lucht klaarde op en de tour was echt leuk. De paden zijn vaak smal en echt geweldig om te lopen. Een

17. Vandaag wilde ik voor de vakantie weer het bos in omdat het mooi weer was. Een rondleiding door Angelika diende als sjabloon. Ik week een paar keer af, uiteindelijk liep ik het laatste stuk langs de weg, niet op gelet en een verkeerde afslag genomen 🙈.

Op de Mollenkopf ontmoette ik een heel aardig ouder

18. Vandaag waren drie meisjes op pad in het prachtige bos van Dürkheim. We vertrokken vanaf de wandelparkeerplaats in Weilach steil de berg op naar de Gayersbrunnen. Pas in het vervolg van de rondleiding merkte ik dat ik al bij de mooie fontein was geweest, maar in de diepe sneeuw van afgelopen winter herkende

19. Vandaag ben ik eindelijk weer op pad met mijn twee favoriete Palts-inwoners @🇺🇦Schlofwandler🕊️ en @BH 3000. Lekker relaxen door de wijngaarden met een spritzerpauze in de Romeinse wijnmakerij. Daarna gingen we terug naar de wijnmakerij, waar de Dubbeglasbrieders muziek maakten. Het was geweldig, het

20. Vandaag heb ik de lus gelopen die ik gisteren zo leuk vond bij Angelika's. Ik heb nog steeds de hoekhoofdtoren bevestigd. Ik vermeed de ultrasteile stukken die moeilijk begaanbaar waren. Het rondje was geweldig, bijna alleen maar smalle paadjes en de heide staat in bloei. Bedankt voor het showen van Angelika 😀🙋🏼‍♀️

21. Vandaag was ik weer op pad met @🇺🇦Schlofwandler🕊️ en @BH 3000. Omdat het onderweg een beetje warm werd, hadden we bovenaan een spritzer. Daarna werd het vertellen van verhalen nog gemakkelijker, tot het diner in de Deidesheimer Hut.

Bedankt voor uw gezelschap. Vandaag weer heel veel plezier met jullie gehad 😀🙋🏼‍♀️