MTB Touren Rhön 🚴🏻‍♀️

Astrid 🌍

Collectie van Astrid 🌍

1. Drei Seen - die Zweite - 🚴‍♀️

Three lakes, the second. But other lakes are popular today: Haunestausee, Praforst-Teich and Pfordter See. My first real MTB experience. Last night's tour quickly made up by myself. Therefore exciting! But great! Great paths through the forest, right through the golf course, then uphill downhill through

After work round from 7 p.m. at still 30 degrees mainly through the forest. Nice tour that was fun ...

4. After the check-up of my old “Staiger” at the mechanic I trust, the test drive was on. Above the Haunesees along the direction of Hünfeld. Shortly before Rückers with a view of Hünhan and Hünfeld, I only noticed that I hadn't recorded 😳. But wanted to know the distance, so it was a lap of honor

5. The nightmare of an e-bike driver: Range in Eco mode: 60 km 😳 normal should be 125 km there. So bite into the sauren🍏: to Poppenhausen without a battery, from there level 1 and from Gersfeld also level 2 ...

The paths of the tour were very varied: gravel, forest floor (which was partly very muddy, I

6. It should be 58 km, unfortunately it was over after 34 km. Until then it was a wonderful tour. Think that I rode parts of the NüsttalRadweg. I was looking for it ... above Oberbernhards I came directly after a bend into the gravel channel and then it went very quickly and yet as if in slow motion

7. Ja, ik moet toegeven J.M. Je vraag als ik weer op de fiets stapte schudde me wakker Snel naar de keuring en reparatie gebracht (was alleen de buis van het prikkeldraad...) en vandaag opgehaald. Het zou stom zijn geweest als ik tot volgend jaar had gewacht. Je moet het trauma overwinnen ... 😎 Dus laten

8. @Bergmädchen Bedankt . Ja, vanmorgen was ik woedend... 😂 Nu is alles in orde 😊 En de tours van vandaag snijden elkaar bijna door

Kleine oefenronde - wild door het bos en naar het meer... 😄

10. Gisteren spontaan met Pitti besproken dat we samen de routecontrole zouden gaan rijden. 05:15 Ontmoetingspunt Schlossschule Neuhof (mijn basisschool😄). Vanmorgen vroeg opstaan deed me op de een of andere manier denken aan de Bonifatius-bedevaarten naar de hoge kathedraal in Fulda van vroeger (de richting

11. Snel naar buiten voordat de regen kwam 😃 Niet nat geworden vandaag (behalve in het hoge gras 🤪)🥳

12. Zwembadweer is niet per se vandaag, maar je kunt er wel een tocht maken . Heb er vorige week al op gehint. Ik mik dus ook op het tweede zwembad, het meest bezochte zwembad door mij en mijn kinderen. Het was een mooie route, alles onderweg . Naast de A7 rijden is niet zo leuk (net zoals het batterijgeluid

13. Zo lang hebben we elkaar niet gezien of gesproken, het was tijd om weer iets samen te doen 😊 Dus de tour stond gepland, die zou naar Schlitz gaan en dan naar de hut van Körbel. Ik ben er nog nooit geweest en heb er zoveel over gelezen op Komoot. Eerst naar Marbach (de plek waar ik toevallig vind wat

14. 12.30 uur ontmoetingspunt Schmalnau met Pit ti. Oh, Shorti was er ook, ook al was hij gisteren 50 jaar... De kansen zijn goed voor mij 🥳 (berggewijs fietsen natuurlijk). Eerst ging het alleen maar bergopwaarts tot hoog boven Schmalnau. Hellend vlak gezocht - gevonden 🙈 Niet helemaal iets voor mij

Dit jaar voor het eerst mijn huisberg, de Milseburg (oudejaarsavond de laatste keer daar). Ik plande iets 😎, reed iets 🥳 en kwam aan . Wilde wat eten bij Ute en Uwe en dan teruggaan. Kort voor de finish luchtte een boer, die mij hulpeloos voor het prikkeldraad zag staan en de fiets niet de hoek om

16. 2e etappe van de Hessisch-Beierse RadVierer, start vandaag in Mackenzell. Je zou het ook een collectereis kunnen noemen . Want eerst kwam @Pit ti mij om 06:15 ophalen en reden we samen 🚴🏻‍♀️🚴🏼‍♂️ naar Mackenzell. Het begon kort na Steinhaus goed met hellingen 🙈😂, goed wakker worden! In Mackenzell

17. Een kleine tocht naar Kleinsassen. Bij wijze van spreken een mini-familiereünie tijdens de kunstweek. Na 7 weken "terugtrekken" moet de Död weer weg 🚲. De weg ernaartoe was best hmmmm 😏, fietspad... Ik dacht dat ik een asfaltjunkie zou worden 😂. Maar het was geschikt om in te rijden. Van Schackau

18. Nadat ik gisteren de mijlpaalverjaardag van mijn schoonzus had overleefd en de mist die 's morgens binnen en buiten optrok, was ik klaar om te gaan 😃 Ik haalde een rondleiding uit mijn planningsdoos en dacht dat het goed was. Op naar Klein Heilig Kreuz ️. Eerst door de stad, over de Aueweiher en Probstei

19. Lang weekend betekent veel tijd 😃 Een eerste ritje dus ☀️😎. Vandaag in bio 🚴🏻‍♀️ om even aan te wennen 😄. En ook in eerste instantie bijna alleen asfalt hiermee 🚲. Wat me na 3 km het slachtoffer werd, was de bel, ik zou het materiële vermoeidheid noemen 🤣 Van achteren komend moest ik altijd "Let

20. Als de fiets 🚲 al rijklaar gemaakt is en je mag tussen 13.00 en 15.00 uur het gras niet maaien, wat moet je dan doen?! Om te gaan fietsen! 😍 Dus op naar de Haunequelle. Tot nu toe ben ik er nog maar net voorbij gelopen (naar de Giebelrain ofzo...), vandaag direct 🔝... Eigenlijk zou het voor de eerste

Ring of Kerry – Een magisch Iers weekend

Wielren Collectie van Martin Donat

Bikepacken door de Eifel − De Reservoir Loop

Mountainbike Collectie van DirtyDropbars

Vlaanderen – Het nieuwe wandelgevoel

Wandel Collectie van VISITFLANDERS

100 kilometer wildernis in Florida op de Ocean to Lake Trail

Wandel Collectie van Caro "Bandit"