Südpfalz, alles südlich von Annweiler ab 2022

Angelika &🐅

Collectie van Angelika &🐅

1. Magie am Löffelsberg &Hasentisch❤️🚶‍♀️🚶‍♀️🐆

Vandaag was het eindelijk zover, we ontmoetten @shanti ☺️. We hebben geprobeerd een afspraak te vinden voor negen maanden 🤭. Ik koos een van mijn favoriete tours en hoopte dat deze goed ontvangen zou worden 😁 Het is altijd een beetje vreemd als we elkaar voor het eerst leren kennen, maar de vreemdheid

2. Het lukte ons vandaag niet en dus konden we eindelijk weer een mooie wandeling maken😊. Helaas moest ik nog wachten op de verwarmingsmeter, maar toen begon hij. Opnieuw werden we naar Dimbach getrokken, ik wilde rotsen en paden. ☺️. De Dimbacher Bundsandsteinweg is 9,5 km kort en heeft veel te bieden

4. Ugh, de verlengde nachtdienst was verschrikkelijk en ik zou eigenlijk naar bed moeten gaan. Ondanks dat ik dit werk al 40 jaar doe, zijn er ontmoetingen die ik mee naar huis neem en dan kan ik niet eens aan slapen denken 😌. Dus wat helpt, ga de natuur in 😊. Ik wilde al heel lang de Heimelsteine bezoeken

5. Oh, vandaag was een tour voor de ziel🥰 @luette de tour was net voorbij en hij wilde me niet meer loslaten😅. Op zondag ga ik niet graag naar deze hoek omdat het er erg druk is. Maar als ik iets in mijn hoofd heb, gaat het nooit weg, dus begint het. Er stonden maar 2 auto's op de parkeerplaats, ik was

6. Na een lange droogte kwam eindelijk de langverwachte regen.🙏 Aangezien het de hele nacht tot 12.00 uur regende, begonnen we pas om 13.00 uur. Ik plande een mengeling van de Dimbacher Bundsandsteinweg en de Rimbachsteig. De weersvoorspelling was ok, het zou droog moeten blijven 😅 Dankzij de hoge luchtvochtigheid

7. @Simone 🏂⛷🚵🏻🥾 en @Juliet* hebben mij geïnspireerd om deze geweldige tour te doen. Daar wil ik jullie hartelijk voor bedanken, het was gewoonweg top maar ondanks de kortere weg ben ik snel en zo🙊😅

Nu naar de tour van vandaag. We zijn begonnen op het voetbalveld in Vorderweidenthal en het ging flink

8. Nou, ik ben nog steeds helemaal weggeblazen door deze ongelooflijk spectaculaire tour. . Ik heb veel rotsen gezien, maar ik heb geen formaties gezien zoals vandaag op Lebkuchentag.🤩 Geen enkele foto kan zelfs maar in de buurt komen van het weergeven van dit natuurlijke schouwspel. Ik moest vaak de groothoek

9. Na de nachtdienst wilde ik aan het einde van het jaar heel graag nog een keer langs bij onze favoriete rots, de Rötzenstein. Het weer werd gemeld als zeer gemengd. We hadden geluk en begonnen in de zon. We volgden het steile pad naar de 4 Burgenblick. Het uitzicht is echt geweldig 😍. Weer een klein

10. We wilden al heel lang nog een tour doen met Iris en Frank 😊. Vandaag is het dan eindelijk zover. Het was koud en bewolkt, we hadden nauwelijks vooruitzichten maar de stemming zat er nog steeds goed in 😄. Alles was ijzig op de hoogten en het had een beetje gesneeuwd. Dat was zo leuk om te zien

11. Vandaag heb ik een dagje vrij genomen 😊. Ik had veel te doen, maar het zou een kleine tour zijn om 12.00 uur. De voorspelling was troebel en ik besloot dat we het lentepad bij St Martin zouden gaan. Op de heenweg scheen de zon en heb ik snel een nieuwe afspraak gemaakt of gewoon richting Annweiler gereden

12. Een paar weken geleden schreef Tanja me met de vraag of ze mee mocht. Het viel natuurlijk niet mee om een afspraak te vinden, maar vandaag was de dag 😊. Na een warm welkom gingen we aan de slag. Het klikte meteen en Hamlet, diep ontspannen, negeerde Mischka's pogingen tot controle 🤭. Na een paar meter

13. Op mijn laatste vakantiedag had ik een leuke afsluiting nodig 😊 Het moest een rondje Hauenstein worden, mijn zielsvleiende tour.🤩. Zelfs de start was geweldig, het Altwiesenpark straalde in herfstkleuren, de reflecties waren prachtig ️. Toen gingen we door het prachtige Queichtal, de wind blies de

14. Vandaag was de wensvervullingsdag ☺️. Mijn beste vriend (we kennen elkaar al 52 jaar) wilde heel graag de Altschlossfelsen zien. Aangezien ik op vakantie ben en zij vandaag vrij is, gaan we op pad. De weersvoorspelling was niet zo geweldig, maar we lieten ons niet tegenhouden van ons plan.🙃. We hadden

15. Vandaag zijn we met Petra naar Busenberg geweest . We begonnen bij de parkeerplaats direct aan de straat en bezochten eerst de Joodse begraafplaats. Daarna gingen we naar de fruitpers en steil omhoog naar het prachtige uitkijkpunt op de Hasentisch. . Steil bergafwaarts door een betoverd bos en terug

16. Op deze mooie, zonnige dag besloot ik mijn verkoudheid een beetje te luchten 😅. De tocht rond Birkweiler en Ranschbach is een van mijn favoriete tochten in de herfst . De bladeren zijn al herfstverkleurd maar ik denk dat het over 2 weken echt gaat knallen . Ik ontdekte een paar nieuwe banken en testte

Bij 30 graden, zoals gisteren, hadden we geen zin om naar buiten te gaan Met een aangename 23 graden en een beetje wind wilden we door het prachtige Zieglertal tot aan kasteel Gräfenstein 😊. Het brede pad langs de Wieslauter is schaduwrijk en vogelgezang vergezelde ons😊  Daarna volgden we een pad gestaag

18. Ik ben op vakantie 😍 en had met Iris en Frank afgesproken dat we samen op tour zouden gaan. Vanmorgen, na veel heen en weer, besloten we niet te gaan, de prognose was gewoon te slecht. . Na een half uur belde Iris me op en vroeg of we het moesten proberen . Er was slechts een korte tijdspanne van 14

19. Vanmorgen was de hevige storm voorlopig voorbij. Ik ruimde mijn balkon op, het leek wel een slagveld 😟 De zon kwam door en ik besloot naar Busenberg te rijden. Eindelijk wilde ik de Sprinzelfelsen nog eens bezoeken. We liepen eerst langs prachtige weilanden en bezochten het mooie vee . Het was daar

20. Na een gedwongen pauze van 2 weken moesten we vandaag eindelijk weer naar buiten😅. Komoot draaide zich ter begroeting om. Na 12 km liet de app me ineens zien dat ik 1,5 km had afgelegd, de rest was gewoon weg🤯. Dus ik moest de hele tour reconstrueren en de foto's matchen, vervelend 😡. De tijd zit

21. Aangezien er vanaf vandaag ruim boven de 30 graden worden gemeld 🥵 bleef er nog maar één ding over, vroeg op pad 😅. Als dat zo is, zou het in ieder geval een zonsopgang moeten zijn😅Ik zette de wekker op 3.15 uur😈 en ging vroeg naar bed. Zo werkte het helaas niet met slapen 🙄. Uiteindelijk was het