España 🇪🇸 Jan/Feb 2022

Gina

Collectie van Gina

Zu meiner Überraschung lässt es sich in der Gegend um Denia und Guardamar del Segura sehr gut Rad fahren! 🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♂️👌🏻

Tours & Highlights

1. Saisoneröffnung 2022 😃👍🏻🇪🇸

Sodele... het wielerseizoen 2022 is geopend 👍🏻😃 en ik had het geluk om dit in een "nieuwe omgeving" te doen (wat betreft fietsen!) 😎 Even wennen - ook wat betreft mijn helaas nog steeds slechts gedeeltelijk verend pols we zochten een comfortabele tour ... die niet zo comfortabel tussendoor was, omdat

2. Eigenlijk had ik voor vandaag geen toer gepland ️, maar met dit heerlijke weer MOEST IK gaan 😎 Het werd nog maar eens bevestigd dat ik een mooi-weer fietser ben 🙈 want met zulke fantastische omstandigheden, zelfs zo'n korte verkenning tours zijn mega Fun! 👍🏻👍🏻👍🏻

4. Eigenlijk wilde ik vandaag een "echte" fietstocht doen, maar de boodschappen moesten gedaan worden in een campingwinkel in Elche - de dichtstbijzijnde - 🤷🏻‍♀️ Eerste fietserinzicht: je kunt (!) hier echt fietsen - aan uit -road paden (!) van de straten 👍🏻 We vonden ook een volledig rustieke bodega

5. Past een bijna oneindig aantal citroen en sinaasappel plantages 🍋🍊 we naar het zuiden vandaag, rond de lagune van Torrevieja 😃 Het weer was geweldig, maar de wind kreeg "frisser" tijdens de dag, dat is de reden waarom na de korte pauze in de rug vrij gefietst snel (en direct) in de zon op de boulevard

6. Na een tweedaagse regenpauze 🌧 konden we vandaag eindelijk weer op de fiets. Heel "comfortabel" (vechtend tegen de soms heftige tegenwind) gingen we naar de vuurtoren (incl. Marina ⚓⛵) en vandaar langs de duinen 🌴 naar "Downtown" Guardamar. Ik had geen hoge verwachtingen van de ronde, maar het bleek

7. Sodele ... vandaag was een "mountain tour" 😁 Niet vanwege de "geweldige" 370hm dat ik erin geslaagd, maar eerder: ik overwon "de bergen van het meer", want vandaag ik moest vechten tegen de sterke wind 🌬😱 Voor Gelukkig Ik kan terugvallen op iiihhh steun, dus het werd een zeer plezierige tour die PRECIES

8. Een andere "mountain tour", vechten tegen de bergen van de zee 🤪 Sinds de sterke wind is nog steeds niet geluwd - en omdat de lucht zag er allesbehalve betrouwbaar in de ochtend - we namen een korte tour in het binnenland ... een tour, die moet blijken ZEER interessant te zijn! Langs de Rio Segura gingen

9. Zonder groot plan zijn we vandaag begonnen aan een "veilige" tocht rond het nabijgelegen zoutmeer (Lagune de La Mata), omdat we na de regenachtige dagen niet echt op de padcondities wilden vertrouwen. Eindelijk was de wind grotendeels gaan liggen en waren de temperaturen tot nu toe best aangenaam (sommige

10. Vandaag had ik een "iets zwaardere" tocht uitgezocht, langs het El Hondo "natuurpark door de bergen" van de Sierra de Crevillente (super! ) naar de Molino del Campo. Ik sta versteld van de afwisseling die deze route bood! Een goede km van de finish (Molino) stond ik op het punt te knijpen toen ik naar

11. Vandaag waren we blij met "de eerste zomerdag" in 2022 ☀😎 Met temperaturen ruim boven de 20° en een aangenaam warme(!) wind was onze bestemming vandaag "El Cau", een openluchtmuseum ten noordoosten van Elche - een bezoek dat absoluut de moeite waard was, ook in termen van om er te komen (door het midden

12. Het weer is nog steeds geweldig - hoewel de wind vandaag helaas koel was (verlaagt de gevoelde temperatuur) - daarom was een comfortabele biologische fietstocht nodig 😛 Ik heb nog meer straatkunst kunnen ontdekken in Rojales (ik vind de plek steeds beter 👌🏻), en toen gingen we door naar de volgende

13. Vandaag gingen we weer - dit keer voor twee 😉 - naar de skywalk bij de Santa Pola vuurtoren om te genieten van het spectaculaire uitzicht vanaf "daarboven" in een wolkenloze hemel. ☀️ Deze keer koos ik de oude kustweg voor de terugweg rond het schiereiland Santa Pola - een route (over een weg met weinig

14. Ons doel vandaag was om meer street art te vinden in Rojales . Bovendien zag ik op de laatste rit door de stad vanuit mijn ooghoeken een microbrouwerij die ik wilde leren kennen 🍺🍻 Beide werkten perfect 💪🏻 waarbij onze EKS in de brouwerij zo aangenaam was (heerlijk bier 🍻 interessante internationale