Highlights

Nicky22

Collectie van Nicky22

1. Mt. Takao, Mt. Kobotoke-Shiroyama und Mt. Kagenobu

Vanmorgen namen we de trein terug naar Takaosanguchi om daar te wandelen! Ik begon de tour om middernacht Duitse tijd! 😴🙄Deze keer gingen we via Mt. Takao naar Mt. Kobotoke-Shiroyama naar Mt. Kagenobu. Het weer was geweldig, helaas kon je vandaag de top van Mt. Fuji niet zien.

Ik had het gevoel dat

Meteen na aankomst begonnen we in zombiemodus (zonder te rusten)! Eerst gingen we naar het park naar de Meiji-schrijn en de frisse lucht was geweldig na 2 uur in het vliegtuig! 😊 Het park is erg mooi en je kunt er van alles ontdekken en even bijkomen van de drukte buiten! Ik ben ook naar de binnentuin

Eindelijk terug in Almaty!🥳😍 Ik kreeg een gids van thuis via StanTour en zonder die zou het niet gelukt zijn! Om 2 uur was ik eindelijk bij het hotel en om 7 uur begonnen we. 🙈 Afgezien van het begin en het einde waren we helemaal alleen op weg naar Bukreev Peak - genoemd naar de nationale held en

Vandaag zijn we met een gids op wandeltocht geweest. Het was heel mooi, maar ook heel vermoeiend. Het weer was echt goed behalve een korte sneeuwbui. Maar de uitzichten waren alle moeite waard!😊 Kazachstan is echt geweldig om te wandelen!

Aangezien ik onverwacht vrij ben, heb ik me spontaan ingeschreven voor de megamars in Freiburg. Ik ben nog nooit in Freiburg geweest en daarom wilde ik de dag ervoor de stad zien en een kleine wandeling maken.

Freiburg is echt de moeite waard met zijn oude binnenstad. In de zomer is het zeker comfortabeler

Op mijn vrije dag in Dublin wilde ik echt heerlijk buiten en wat frisse lucht. Aangezien Howth met de trein in 40 minuten te bereiken was, was het plan er.

Howth is een havenstad met indrukwekkende kliffen, veel natuur, leuke winkels, restaurants en bezienswaardigheden.

Ik had ook echt geluk met het weer

Today I needed a change of scenery with a bit of a challenge! From the hiking car park in Bürgstadt, it went through Bürgstadt past Miltenberg! Once in the forest, it was mostly along the donkey path! Then in the direction of Freudenberg Castle and then back over the Nibelungensteig! It was great and

Onze tour begon in Saadabad in Teheran. In dit historische en culturele complex vindt men enkele musea (water, leger, enz.) en de belangrijkste attracties: het Groene Paleis en het Witte Paleis.

We hebben alleen naar de paleizen gekeken, helaas mocht je geen foto's maken in het groene paleis. Maar hij

10. Vanmorgen besloot ik spontaan om de Spessartweg 2 te lopen - moest de laatste keer stoppen omdat ik gevallen was! Aangezien ik geen zin had om aan het einde van de tour op de trein te wachten, begon ik de tour in Heigenbrücken. Dus ik zag Heigenbrücken eindelijk weer bij daglicht! 😉 Op de Spessartweg

Het plan was om Spessartweg 2 in één stuk van Stadtprozelten naar Heigenbrücken te lopen, aangezien er meer treinen vanaf daar richting Aschaffenburg gaan. Helaas was ik 1 seconde onoplettend op ongeveer km 31!🙄 Zack, ik lag daar: geschraapte knieën en verzwikte enkels! Ik liep toen naar het Waldmichelbacher

Ik hield ook van de rondleiding! En nogmaals gefeliciteerd met je geweldige prestatie en doorzettingsvermogen!👍😊 Eens kijken wat de volgende uitdaging voor jou is!😉@mauntenbeiker

De megamars in München was de mooiste tot nu toe, maar ook de meest inspannende. De hoogtemeters kwamen pas tegen het einde - maar het panorama deed je de pijn vergeten!😍

Het begon in München bij Mangfallplatz en ging toen langs de Isar. Ondanks het zomerse weer was het aangenaam wandelen daar er zelfs

Bij de start liet Sylt zich in het zonnetje en van zijn mooie kant zien! Om ongeveer 12:15 begon het eindelijk voor mij, want de positie was een beetje ongunstig! 😉 Maar vooral de strandgedeeltes waren niet makkelijk om op te lopen en vergden veel kracht! Leuke, vermakelijke gesprekken leiden af! Na

Vandaag zijn we met een collega gaan wandelen naar een natuurgebied! Er is geen entree voor het park en bij de ingang moest ik mijn naam + telefoonnummer achterlaten! We voelden dat we daar in goede handen waren!😊 Maar het mooiste waren de zebra's, gnoes, antilopen en rotsleien die je onderweg kon zien

Op mijn vrije dag begon het al heel vroeg (Duitse tijd 23:45) 😴 Je komt er makkelijk met 2x metro + bus! Omdat het zondag was, was het erg druk op de hoofdpaden en op de top! Koreanen houden van wandelen! Het was een geweldige wandeling, maar ook vermoeiend door de jetlag.

Vanmorgen namen we de bus naar Boulder. Tijdens de nacht viel er meer sneeuw, maar tijdens de rit stopte de sneeuw en kwam de zon weer tevoorschijn. De temperatuur was aanvankelijk min 14 en klom zelfs naar min 11. Warm zeg maar! 🤣

Van Downtown Boulder gingen we naar Chautauqua. Mijn doel was de top

Met mijn berggids Shanine en haar hond Bella (Mukiventure) gingen we op de India Venster Trail! Het pad heeft een aantal lastige stukken om te beklimmen en je moet goede schoenen hebben en niet bang zijn - maar het is echt leuk! Af en toe moest ik Bella op de lastige plekken van haar af halen omdat de

Ik ben hier jaren geleden geweest - het is ongeveer een uur met de trein van Tokio! Helaas kon ik de geplande tocht (18 km) niet lopen omdat het pad was geblokkeerd (aangezien ik geen Japans schrift kan lezen, merkte ik het pas toen er een hek voor me verscheen🙈). Dus andersom en improviseren! De huidige

Ik had deze tocht jaren geleden al geprobeerd, maar helaas begon ik te laat en was ik op dat moment ook niet fit. Moest stoppen na de stenen Boeddha's.

Om 05.00 uur (22.00 uur Duitse tijd) gingen we naar het treinstation en na 2,5 uur was ik op station Mitsutoge. De route is goed aangegeven en al bij