Rennrad / Cyclocross

Collectie van Lordhelmchen

Neuste Errungenschaft

1. Rennradtour 11.07.2021 08:13 erste kleine runde nach groben Einstellungen

Heel erg bedankt is slechts een instapmodel maar vind het gaaf... een heel andere rit! Ik denk niet dat het de MTB zal vervangen .. maar ik zou op 12 september de 100 kilometer van Halle naar Magdeburg willen rijden .. Maar ik moet ook zeggen dat Plat na de paar kilometer een heel andere rit was 😅

Nieuwe fietsdag: gelegenheid meteen aangegrepen mama nam de kinderen en ik nam de fiets onderweg, we hadden mijn broer die een goede 40 kilometer nam om ons te ontmoeten ... Helaas ging de parktrein niet, we hadden nog steeds plezier ❤️ bedankt konijn

4. Vandaag wilde ik gewoon gaan ... Het Harz / Saale-fietspad zou mijn route moeten zijn ... Eigenlijk was het programma zacht ... maar op de een of andere manier rolde het vrij goed ... dus het zou een paar kilometer zijn ... bij de zoete meer was er nog een alcohol-diesel dan ging terug .. ik was echt

Hehe ja was gisteren voor haar verjaardag in Halle en heeft mijn dochter opgehaald, dus de fiets ergens in de auto gezet en toen ging hij XXL nieuw zadel halen.. uiteindelijk was fietsen door de stad leuker dan de verjaardag.. . op de manier waarop ik was behoorlijk afgeremd door een NPD demo voor zover ik kon zien.

Eerlijk gezegd nog niet 100% even kijken, maar voor een grotere ronde heb ik helaas geen tijd

Vandaag was het gewoon tijd om te gaan ... Ik had niet zo'n echt doel en op de een of andere manier moest het een ontspannen ronde zijn ... Ik had geen rekening gehouden met de wind en, gek genoeg, had ik het altijd tegen mij 😅 maar maakt niet uit wat er in het einde had ik een doel, moet het ten minste

Dus nu ben ik bij de auto aangekomen, ik dank je allereerst, ja, de platen op de klikken laten je niet zo snel ronddwalen ... Ik ontmoette er twee die me hielpen en toen kwam plaat nummer drie en niemand met een reparatieset of pomp .. mijne het doel was 133 kilometer (sinds ik zal 33 jaar oud morgen

Hey jongens ... Vandaag zijn we naar het QFT-kasteel geweest ... Op de een of andere manier kon ik tijdens het plannen van mijn tour niet echt een route vinden die ik leuk vond en uiteindelijk heb ik het zo gelaten ... Was niet de beste idee omdat meer dan 10 kilometer waren kasseien of het veld stenen

Heel erg bedankt Peter

Vandaag was het eindelijk tijd voor de MTB / Cyclocross Tour 👍 zou een fiets naar de werkplaats moeten betekenen en er een halen ... Op het onderarmstuur zaten degelijke veldritbanden van Schwalbe, een enorm verschil 😊👍 de nieuwe banden werden getest in het gebied rond Stangerode zo mooi landschap

Heel erg bedankt Denis

13. Zonder plan begon mijn plan eerst richting Sangerhausen.. toen kwam ik op het totaal domme idee om dit vreemde fietspad te volgen en om eerlijk te zijn.. dat in Saksen-Anhalt en vooral in de MSH de fietspaden. is gemaakt van asfalt met 90% concreet korst ja oude hoed ... maar dit fietspad was echt moeilijk

Mijn eerste fietsevenement Ik rijd nu ruim 13 maanden op mijn fiets en RR of liever cyclocross sinds juli ... Vandaag was de dag dat ik me voorbereidde op, helaas, mezelf teruggooiend van mijn operatie, ik ben nog steeds meer dan tevreden met mijn training 🤙🏻 een geweldige dag met veel ervaringen

15. Vandaag was het aan de verkiezing en ik moet zeggen dat ik dit weer volledig heb onderschat 🙄 .... met een niet helemaal volle 500 ml waterfles ging ik naar Wolferode en terug ... mijn water was onderweg leeg .. . Wat de terugweg een of andere manier altijd leek, en helaas ging de snelheid naar beneden

16. Bohr was ne tour vandaag alles ging weer mis maar een ding was weg op de fiets was niets ik wilde een goede vriend bezoeken in het ziekenhuis in Merseburg .. maar mocht niet meer naar binnen ... De fietspaden tussen Merseburg en HALLE goed ka wat Komoot gepland voor mij, want ik wilde me de lange 91

Ja, vandaag eindelijk de eerste grote ronde in mijn revalidatietijd... En vlak voor vertrek wat bevroor ik aan mijn voeten de mist die tot de middag aanhield vroeg veel van mij, net als de bergen vlak voor Kassel... Ik heb altijd heb ik problemen in het buitenland nog steeds ondanks Garmin ik altijd

Vandaag wilde ik eigenlijk naar Marburg maar de vorst en de mist deden de geest besluiten voor minder rijksweg en rijden dommer maar mooiere omgeving de Edersee .. nieuwe overschoenen maakten het echt draaglijker en het nieuwe Garmin horloge werkt geweldig ... In de end ik ben tevreden geile tour met

Vandaag maar even maar aangezien ik eens op de ergometer zat.. Ik dacht oh kom op, je zult het een keer warm hebben... Weer technisch typische herfstregen.. mist modder...