Wispertrails - Erkundungstouren im Taunus

Caro hat Wanderlust

Collectie van Caro hat Wanderlust

Mitten im Taunus sind sie zu finden. Die Wispertrails. Manche sind wild uns andere herrlich romatisch. Einfach wie geschaffen zum Wandern. Alle 14 Rundwanderwege sind zwar unterschiedlich lang aber jeder einzelne ist super ausgeschildert und hat einige Highlights zu bieten. Oft gibt es neben wunderbarer Natur auch noch tolle und leckere Einkehrmöglichkeiten. Lass dich inspirieren von meinen Wanderungen im Wispertaunus.

1. Der Überhöhische – Winterwanderung im Taunus

-- km/h

Eindelijk weer wandelen

De laatste tijd is het hier voor mij erg stil geweest 🙈 Maar nu ben ik eindelijk weer aan het wandelen Eigenlijk de eerste keer dit nieuwe jaar. Daarom wens ik jullie trouwens ook een gelukkig nieuwjaar

Ik heb er echt van genoten: de kou, de frisse lucht, de zachte sneeuw en de

Wispertaunus - dat is ...

🌳 Veel bos

🌱 Brede velden en weiden

🌊 Het idyllische gefluister

Dat was mijn eerste Wispertrail in de Taunus en ik vond het erg leuk 😊 Ik was vaak op smalle bospaden en tussendoor had ik hele mooie uitzichten over het landschap 😍 Het was ook verrassend leeg en ik kwam maar

Wanderlust X 4

We waren met z'n vieren in de outback van de Taunus. Ver weg van de bewoonde wereld vind je hier nog pure natuur: dichte bossen, magische bosmeren en betoverende groene heuvels. Bijna als in een sprookje: D

En natuurlijk veel wilde dieren, zoals het een echte outback betaamt. Van kleine

5. Gisteren was ik nog aan het werk en vandaag zit ik al midden in de sprookjesachtige Taunus. Ook hier is de lente aangebroken en wandel ik door het bos onder het groene bladerdak van de bomen. Langs schapen, geiten en koeien die grazen op de weelderige weilanden. De Whisper meandert door de vallei aan

6. Weet je nog hoe fijn ik het gisteren vond om naast de kippen te slapen? Dat verandert vanmorgen als de haan me om 5 uur wakker kraait. Ik wrijf in mijn vermoeide ogen in slaap. Ik ben nog steeds behoorlijk uitgeput en had een korte nacht.

Maar het helpt niet. Ik pak de doorweekte tent in, haal mijn ontbijtbroodjes