ÖBB Rail Tours

Map data © OpenStreetMap contributors
Over ÖBB Rail Tours
Recente activiteiten
  1. heeft een wandeling gepland.

1 juni 2022

Am Westufer des Achensees entlang – Wandern am Achensee

vindt dit leuk.
    1. 1 juni 2022

Deze wandeling loopt langs een van de mooiste paden van Tirol, namelijk langs de westelijke oever van de prachtige Achensee. Voor de soms smalle paden direct op de rotswanden is stevigheid vereist. Vanaf de Seespitz, die u met de Achenseebahn of de bus kunt bereiken, volgt u het aanvankelijk ontspannen

2. heeft een wandeling gepland.

1. 26 mei 2022

Op deze gemoedelijke tocht wandelt u vanaf het station Rattenberg door de kleurrijke oude binnenstad en verder naar Kramsach met het Kramsach-meerplateau. Langs de tien kilometer lange lus kunt u zich verheugen op een prachtig panorama, plezier voor de kinderen en zwemmogelijkheden voor verfrissing

3. heeft een wandeling gepland.

27 mei 2022

1. 26 mei 2022

De Kundler-kloof is de perfecte bestemming voor gezinnen - maar ook wandelaars zonder kinderen komen hier aan hun trekken. De natuur is uniek, er wordt onderweg genoten in de vorm van een traditionele herberg en helemaal aan het einde van de kloof wacht je een bijzonder hoogtepunt - een kleine tip: er

4. heeft een wandeling gepland.

30 mei 2022

1. 30 mei 2022

Deze prachtige ronde brengt je niet alleen naar één, zelfs niet naar twee, maar naar drie rustieke rustplaatsen aan de poorten van Kufstein. Vanaf het treinstation ga je eerst oostwaarts door de oude stad, waar je het bos induikt. Over kronkelige paden wandelt u langs de boskapel omhoog naar het Berghaus

5. heeft een bergwandeling gepland.

1. 26 mei 2022

Vanaf het treinstation van Scharnitz loopt u eerst in de richting van Mittenwald en houdt u bij de eerste kruising rechts aan. Dan over de Isarsteg naar de hoofdweg, die u oversteekt. Ga verder op de spoorlijn en volg het bospad in de richting van Mittenwald. Ga bij de splitsing rechtsaf en direct weer

6. heeft een wandeling gepland.

1. 26 mei 2022

Deze prachtige wandeling draait om de prachtige uitzichten: hij brengt je naar een spectaculair uitkijkpunt en naar een bergherberg met een panorama. En er is ook veel te zien onderweg.

De route begint bij het treinstation van Telfes. Door het dorp gaat het naar de steile Hirtensteig. Dit leidt je recht

7. heeft een wandeling gepland.

1 juni 2022

1. 26 mei 2022

De Hoher Burgstall is waarschijnlijk de gemakkelijkste van de Stubai Seven Summits om te beklimmen, maar hij doet op geen enkele manier onder voor zijn broers en zussen. De top aan de zuidwestkant van de Kalkkögel is een fantastische panoramische berg. Maar bovenal laat het je de hele diversiteit van