Fügen-Kaltenbach im Zillertal

Beweegtijd

Persoonlijke Collecties
Recente activiteiten
  1. heeft een wandeling gepland.

9 februari 2023

Mittelstation Spieljoch - Schwembadkreuz

1. 27 juli 2022

Neem de Spieljochbahn van het dalstation naar het middenstation. De bosweg begint achter herberg Kohleralmhof en loopt licht bergopwaarts door het bos. Volg in het begin de borden "Bergstation Forststraße" totdat het Öxltal op de gele wandelpadborden bij het 3e kruispunt staat aangegeven. Volg de borden

2. heeft een wandeling gepland.

13 juli 2022

1. Vanaf het treinstation in Kaltenbach gaat u het dal uit naar de Sparkasse. Sla daar linksaf bergopwaarts. Voorbij de Marienkapelle gaat het pad bergopwaarts naar de kruising met het wandelpad naar de waterval. Het pad leidt door het bos naar het eerste kruispunt - daar linksaf - het pad leidt omhoog

3. heeft een wandeling gepland.

13 juli 2022

1. Loop het dal uit vanaf het treinstation in Kaltenbach en volg de weg omhoog naar links bij de Sparkasse. Na de Marienkapelle aan de rechterkant van de beek bergopwaarts lopen tot het einde van de weg, waar het wandelpad (naar de Kaltenbach-waterval) het bos in leidt. Het klimt matig tot aan het eerste

4. heeft een wandeling gepland.

13 juli 2022

1. Loop het dal uit vanaf het treinstation in Kaltenbach naar de Sparkasse en volg de weg omhoog naar links. Na de Marienkapelle aan de rechterkant van de beek loopt u bergopwaarts tot het einde van de weg, waar het wandelpad dan het bos in leidt. Het is niet al te steil om bij de Kaltenbach-waterval te

5. heeft een wandeling gepland.

13 juli 2022

1. Loop het dal uit vanaf het treinstation in Kaltenbach en volg de weg omhoog naar links bij de Sparkasse. Na de Marienkapelle aan de rechterkant van de beek naar het einde van de weg lopen, waar het wandelpad dan het bos in gaat. Eerst matig bergop, daarna vlak naar de Kaltenbach-waterval - de terugweg

6. heeft een wandeling gepland.

vindt dit leuk.
    1. Vanaf het treinstation Kaltenbach 150 m naar de Ziller Promenade. Ga bij de voetgangersbrug rechtdoor en volg de borden naar Ried-Uderns. Wandeling langs de rivier de Ziller naar Uderns naar de Schöffstall-brug. Na het oversteken van de Schöffstallbrücke rechtsaf het wandelpad richting Stumm - voorbij

7. heeft een wandeling gepland.

13 juli 2022

1. Vanuit het centrum van Ried (kerk) richting Kaltenbach lopen tot aan de Riedbachbrug. Voor de Riedbachbrug rechtsaf het wandelpad door het bos op - het pad leidt langs de kruisweg naar de Riedbergkapel. Vanaf daar het wandelpad volgen tot aan de kruising met de Riedbergstrasse. De route loopt langs de

8. heeft een wandeling gepland.

13 juli 2022

1. Vanuit het centrum van Ried (kerk) richting Kaltenbach lopen tot aan de Riedbachbrug. Voor de Riedbachbrug rechtsaf het wandelpad door het bos op - het pad leidt langs de kruisweg naar de Riedbergkapel. Vanaf daar het wandelpad volgen tot aan de kruising met de Riedbergstrasse. Na een haarspeldbocht

9. heeft een wandeling gepland.

13 juli 2022

1. Vanuit het centrum van Ried (kerk) wandel je het dal uit richting Uderns. Sla bij de fontein na Hotel Almhof Lackner linksaf richting de bosrand. Voorbij de laatste huizen leidt het wandelpad nu op een bospad - na een kort stuk op het bospad links aanhouden bergop. Na een korte klim door het bos leidt

10. heeft een wandeling gepland.

13 juli 2022

1. Vanuit het centrum van Ried (kerk) wandel je het dal uit richting Uderns. Sla bij de fontein na Hotel Almhof Lackner linksaf richting de bosrand. Voorbij de laatste huizen leidt het wandelpad nu op een bospad naar de Stiegler-boerderij. Van daaruit via de Stieglerweg terug naar Ried.

Verfrissingen: herbergen in het dorp