Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight (Segment)
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Toerfiets Highlight
Wandel Collectie van komoot
Hardloop Collectie van komoot
Bergwandel Collectie van komoot
Mountainbike Collectie van komoot
Wielren Collectie van komoot
Toerfiets Collectie van komoot
Reacties
Today drove the same route as the Ortler. No significant differences found.
Only the air suspension fork on the KTM stands out and the tightening torque of course (85Nm).
And I thought you ride a bike
Are you thinking about swapping again? For 825, - DM and 30Km / h this is quite inexpensive.
Annalena stond dat sowieso niet toe als iemand het aan het bouwen was. Ze is daar erg koppig
@Frank
Ja, je denkt goed.