komoot
  • Routes
  • Routeplanner
  • Features

RadlerJan gebruikte komoot op dit avontuur!

Beleef vandaag nog je eigen avontuur met de #1 outdoor-app.

RadlerJan
Tours

2024-06 OstLand Westpommern 02: Zelichow Bahntrassenradweg Mysliborcz Barlinek

RadlerJan
Tours

2024-06 OstLand Westpommern 02: Zelichow Bahntrassenradweg Mysliborcz Barlinek

2024-06 OstLand Westpommern 02: Zelichow Bahntrassenradweg Mysliborcz Barlinek

05:38
89,5 km
15,9 km/h
320 m
330 m
  • Een kopie van deze Tour maken

Tour overzicht

1,06 km
Dorfkirche
1,11 km
2,80 km
Rapsfeld und kaltes Traumwetter
4,45 km
neue Wege in Golice
neuer Radweg
4,92 km
4,93 km
neuer Radweg
neuer Radweg
5,53 km
5,68 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
6,35 km
6,51 km
6,53 km
alter Bahnhof
7,31 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
7,99 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
10,5 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
12,3 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
12,6 km
12,7 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
14,0 km
14,0 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
Moryner See
16,1 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
17,2 km
17,2 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
17,4 km
17,5 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
18,7 km
18,7 km
am Radweg
am Radweg
19,3 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
19,3 km
19,7 km
22,4 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
23,0 km
23,6 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
25,3 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
27,0 km
27,0 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
27,7 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
27,7 km
28,2 km
29,2 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
Bahntrasseradweg Westpommern R20
30,2 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
31,8 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
33,3 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
34,2 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
34,6 km
34,8 km
35,4 km
35,7 km
alter Bahnhof
35,8 km
36,4 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
37,5 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
39,0 km
40,5 km
41,2 km
Radroute Westpommern R20
42,6 km
Radroute Westpommern R20
43,9 km
Radroute Westpommern R20
45,8 km
Radroute Westpommern R20
Radroute Westpommern R20
Radroute Westpommern R20
46,6 km
46,6 km
Radroute Westpommern R20
47,2 km
Radroute Westpommern R20
48,1 km
48,3 km
Radroute Westpommern R20
49,4 km
Radroute Westpommern R20
50,2 km
Radroute Westpommern R20
50,8 km
51,6 km
Radroute Westpommern R20
52,2 km
Radroute Westpommern R20
54,0 km
Kirche Roscin
54,1 km
54,1 km
Ruine Herrenhaus
55,1 km
Radroute Westpommern R20
56,4 km
alte Bahntrasse nach Debno
Bahntrasseradweg Westpommern R20
Bahntrasseradweg Westpommern R20
56,9 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
Bahntrasseradweg Westpommern R20
57,7 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
57,9 km
58,5 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
59,6 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
alter Bahnhof Mysliborz
59,8 km
60,5 km
Radweg und Straße auf der alten Bahntrasse
60,9 km
62,3 km
ehemalige Hauptstraße, jetzt Radroute
Bahntrasseradweg Westpommern R20
63,4 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
63,6 km
64,7 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
65,6 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
65,7 km
67,0 km
direkte Bahntrasse durch die Autostraße D3 leider unterbrochen
69,8 km
alte Bahntrasse
71,0 km
71,0 km
wäre ein perfekter Bahntrasseradweg nach Lipiany🙏🚴🚆
gute Lösung für Überquerung 119
neuer Bahntrasseradweg Westpommern R20
alte Bahntrasse
72,0 km
neuer Bahntrasseradweg Westpommern R20
neuer Bahntrasseradweg Westpommern R20
neuer Bahntrasseradweg Westpommern R20
72,9 km
74,0 km
neuer Bahntrasseradweg Westpommern R20
Bahntrasseradweg Westpommern R20
74,5 km
74,8 km
alter Bahnhof Sulimierz
74,8 km
75,4 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
76,1 km
76,9 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
78,4 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
alter Bahnhof
80,2 km
80,3 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
Bahntrasseradweg Westpommern R20
81,5 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
82,8 km
83,0 km
neuer Pausenplatz
83,6 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
84,3 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
85,0 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
85,7 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
86,4 km
88,1 km
Bahntrasseradweg Westpommern R20
88,4 km
88,9 km
Fortsetzung der alten Bahntrasse in Barlinek als Autostraße ohne Radweg 🤔
89,2 km
89,6 km
Hotel Barlinek
89,5 km

Kaart

loading

Meld je aan om routedetails te zien

Weet precies wat je kunt verwachten met gedetailleerde info over ondergrond, wegen en hoogteverschillen.

heeft een fietstocht gemaakt.

21 april 2024

Reacties

  • 21 april 2024

    Het dorp heet Goralice Görlsdorf!😊

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 21 april 2024

    Ziet eruit als een geweldige route. Zijn er pierogi onderweg?

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 21 april 2024

    Ik weet dat je de weg kent in Polen, maar ik ben ook niet helemaal onaangetast. Ik weet niet of je de dorpen door elkaar haalt. Ik weet niet wat je bedoelt met Goralice?🤔

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 21 april 2024

    De route bestaat voor 80% uit fietspaden, waarvan 65 km spoorfietspaden. Als jouw fietspartner het beter weet, neemt hij zeker contact op 😂👍🚴

    Ik heb gisteravond pierogi gegeten, ik ben er geen grote fan van. Er zal er zeker één zijn.🙏

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 21 april 2024

    Direct bij foto 40

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 21 april 2024

    Ik heb foto's zelden nauwkeurig gelabeld. Foto 40 is de geasfalteerde onverharde weg tussen Dobropole en Pniow, ik ben Goralice al lang gepasseerd.

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 21 april 2024

    Ik opende de foto en rechtsonder was 40/90. Hieruit heb ik een nummering afgeleid

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 21 april 2024

    Dus nu komt mijn echte commentaar.

    Van de 90 km waren 70 km fietspaden, waarvan 65 km spoorfietspaden. Het voelde als 6 koude zonne-uren vandaag, vanaf het middaguur bleven de regenwolken van mij wegtrekken. Al in het begin ontdekte ik een nieuw fietspad, in de zomer had ik Lake Moryner zeker niet gemist

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 21 april 2024

    Klik op de kaart en alle foto's staan meestal op de juiste plek, ver weg van Goralice. Als dit dorp geen succes is, hadden we de spoorlijn verder moeten doortrekken naar Row en vervolgens de route naar Dobropole moeten asfalteren.

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 21 april 2024

    Om financiële redenen is een perfecte uitbreiding van een route niet altijd mogelijk. De goede bruikbaarheid van een route krijgt daarom een hogere prioriteit. Op de route naar Bad Schönfließ Trzinsko Zdroj lopen sommige delen nog over zeer ruige boswegen, al loopt er parallel daaraan een spoorlijn die

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 21 april 2024

    Je bent de perfecte financiële expert, maar je bedoelt Route 3, ik heb het over Route 20, die veel beter is dan Route 3.

    Het is voor mij soms best lastig om op jullie reacties te reageren als deze echt niet passen bij de betreffende tour.

    Ik heb de 3 trouwens meerdere keren gereden, en er was nog steeds

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 22 april 2024

    Bij Bad Schönfließ zijn alle oude spoorlijnen omgebouwd tot fietspaden voor 20 personen

    In het noorden is het fietspad naar Swobnica een spoorfietspad, verder liep het spoortraject niet. De rest van de 3 routes bestaat uit slechte bospaden. Iedereen die wegen aanlegt, kan ook fietspaden aanleggen.

    vertaald doorOrigineel tonen

Maak een gratis komoot-account aan om mee te kunnen praten.

Dit vind je misschien ook leuk

D-Route 12: Fietsroute Oder-Neisse

Toerfiets Collectie van Radnetz Deutschland

Wandelen rondom Cedynia

Wandel Collectie van komoot

Hardlooproutes rondom Cedynia

Hardloop Collectie van komoot

Bergwandelingen rondom Cedynia

Bergwandel Collectie van komoot

MTB-routes rondom Cedynia

Mountainbike Collectie van komoot

Wielrenroutes rondom Cedynia

Wielren Collectie van komoot

Fietsroutes rondom Cedynia

Toerfiets Collectie van komoot