komoot
  • Inspiratie
  • Routeplanner
  • Features

DominiK gebruikte komoot op dit avontuur!

Beleef vandaag nog je eigen avontuur met de #1 outdoor-app.

DominiK
Tours

Zur Arbeit & retour

DominiK
Tours

Zur Arbeit & retour

Zur Arbeit & retour

02:14
45,1 km
20,2 km/h
290 m
290 m
  • Een kopie van deze Tour maken

Tour overzicht

Startpunt
3,07 km
14,6 km

Maak een gratis komoot-account aan om meer foto's en Highlights van deze Tour te zien.

45,1 km
Bestemming

Kaart

loading

Meld je aan om routedetails te zien

Weet precies wat je kunt verwachten met gedetailleerde info over ondergrond, wegen en hoogteverschillen.

heeft een gravelrit gemaakt.

26 maart 2024

Reacties

  • 26 maart 2024

    Met de monster-grindfiets naar je gewaardeerde werkplek over heel veel kiezelpaden.

    Dat maakt je hart open. Werken kan zo mooi zijn. Of het is het grindmonster.... 🥰😍🤩😘... of gewoon omdat het NIET van ROSE is....

    

    Ik wil niet met pensioen, 😉🤔😍😂... maar dan heb je meer tijd om het monsterwiel

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 26 maart 2024

    Hoe heerlijk is het als pure levensvreugde uit een paar regels druipt.

    En als het gezegde: “Nieuwe bezems vegen goed” bevestiging nodig heeft – hier is het dan.

    Omdat ik helaas niet meer mag werken, zal ik uw verklaring herformuleren als:

    

    😍 Het leven kan zo mooi zijn 😍

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 26 maart 2024

    Gefeliciteerd met de nieuwe fiets, . De voorbereiding op de Grand Divide Tour wordt serieuzer...

    Waarom Monstergrind? Heeft dit een verdedigingsmechanisme tegen de grote grizzly 🤔😄

    In april is er een grindrace in München. Rafa. Ik ga met jou.

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 26 maart 2024

    Daar hoor je een zeker enthousiasme! 😁

    Zo'n grindfiets - zelfs mijn bescheiden versie ervan, die vroeger een MTB was - is heel universeel te gebruiken! 👍

    Maar hoe zit het met je racer? 🤔

    Zo is het waarschijnlijk niet echt bedoeld! 😉

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 26 maart 2024

     mooie fiets, gefeliciteerd. 🍾Wil je iets schrijven over de structuur?

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 26 maart 2024

    PS: Wees niet eigenwijs over het uitdunnen van de vloot ☝️🤓 Als iemand die graag meer dan 200k per dag klokt, leer je bij het grindrijden snel een belangrijke regel: verlaat nooit het asfalt!! Nooit, alleen als het echt de moeite waard is, bijvoorbeeld voor een grizzly-ontmoeting. Anders kom je er nooit

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 26 maart 2024

     Puur technisch, Zipp-stuurpen, Newmen-wielen, Tailfin, Salsa-frame? Omdat ik een monster aan het bouwen ben, zou ik graag willen weten welke Kenker het is. Leuk stuk.🤩

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 26 maart 2024

     

    

    

    In betekent Kenker waarschijnlijk begeleider en niet beul 😉

    

    Een Salsa "koeienversnipperaar" 50 cm aan de bovenkant, 61 cm aan de bar-ends, 116 mm drop en 24° flare. Op de bovenste schakel bevinden zich 2 Redshift Top Grips-handsteunen die rond de dunne, ronde aluminium buizen in

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 26 maart 2024

    In de eerste 100 km ben ik 100% tevreden over de rijeigenschappen, of eigenlijk 120%. Laten we afwachten wat er gebeurt.....

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 27 maart 2024

     beste Henryk, de titel 'Monster' is niet gerechtvaardigd in vergelijking met het 'echte' monster van de Canadese bergen, maar termen als 'spa, keuken, warme douches en asfalt' zijn geschikter voor Duitse en Italiaanse diva's of grind 'poesje' " -Wielen met max. 45 mm banden. Mijn fiets is daar

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 27 maart 2024

     Jouw 'MTB' is vreemd vanuit het huidige technologische perspectief. Maar het dekt volledig jouw gewenste toepassingsgebied.

    

    Als RR zou het delen van fietsen (als dat bestond) eigenlijk voldoende zijn voor 5-10 ritten met +200 km. Dit is een luxeartikel gemeten in km/jaar. Voor mij alleen

    vertaald doorOrigineel tonen
  • 27 maart 2024

    Cool dat je 2 volledige lichaamsfoto's hebt toegevoegd :)

    Deze staartvin lijkt een goed alternatief voor de kontraket.

    Wel zou je dan alsnog de vork moeten inkorten zodat de fiets aan de Velominati-regels voldoet. Ik zou ook een risico op blessures zien met de onnodige afstandhouders - ontsnappen aan de grizzly 🤔

    vertaald doorOrigineel tonen
  • loading

Dit vind je misschien ook leuk

Beyond the City – Herontdek je stad!

Toerfiets Collectie van Brompton Bicycle

Triathlon 360 – mijn reis om de wereld

Collectie van Jonas Deichmann

Het Droompad – in 28 etappes van München naar Venetië

Wandel Collectie van komoot

Van München naar Ferrara – langs de oude Via Claudia Augusta

Toerfiets Collectie van ellierob

D-Route 11: Baltische Zee – Opper-Beieren

Toerfiets Collectie van Radnetz Deutschland

Dwars door de Alpen – Bikepacken tussen München en Venetië

Toerfiets Collectie van Holger S.

Wandelen rond Gräfelfing

Wandel Collectie van komoot

Hardlooproutes rond Gräfelfing

Hardloop Collectie van komoot

Bergwandelingen rond Gräfelfing

Bergwandel Collectie van komoot

MTB-routes rond Gräfelfing

Mountainbike Collectie van komoot

Wielrenroutes rond Gräfelfing

Wielren Collectie van komoot