🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Touren in Oxford und London

Claudia 🚶🏼‍♀️🚴‍♀️

Collectie van Claudia 🚶🏼‍♀️🚴‍♀️

1. 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Tour durch die City of London 19.04.2019

Vandaag hebben we de City of London verkend met prachtig weer. In het begin hebben we de Tower Bridge bezocht. Een hoogtepunt hier was dat we op ongeveer 30 meter hoogte over een glazen vloer boven de weg liepen.

2. Vandaag zijn we naar de Sky Garden in de City of London gegaan. Vanaf hier heb je een fantastisch uitzicht over Londen vanaf de 155m hoge "Heavenly Garden". De rit naar de 35e verdieping is gratis, maar je moet het bezoek wel van tevoren via internet reserveren. Na het bezoek gingen we verder met de

4. Het museum is gratis te bezoeken. Er zijn exposities over geologie, mineralogie en zoölogie. Het gebouw zelf is een lust voor het oog. Het werd gebouwd aan het begin van de 19e eeuw. Een bezoek aan het museum is zeker de moeite waard.

5. Vandaag zijn we naar Oxford City gereden. Helaas is het niet mogelijk om de foto's vanaf hier te labelen, omdat we geen notitieboekje bij ons hebben. We bezochten onder andere de Christ Church en Balliol College. Een ander hoogtepunt was het "punteren" op de rivier. In Oxford valt eigenlijk op elke hoek

6. Graag gedaan, Flo . De komende dagen ben ik de stadsgids van Londen en dan van een andere stad, maar dat verklap ik nog niet, surprise 😀.

7. De bloeiperiode van de hyacinten is werkelijk prachtig om te zien. Ik weet niet helemaal zeker of iedereen het terrein kan betreden. Onze vrienden wonen in Oxford en hebben toestemming om daarheen te lopen. Uiteraard kan dit inmiddels veranderd zijn en is het gebied vrij toegankelijk. Het is zeker een mooi gebied daar.

8. Dankjewel daha . Bij foto nummer 4 moesten we lachen. Dat hadden we hier in Londen niet verwacht. Hier was vandaag een demonstratie voor klimaatbescherming, vrede etc. Het zou in Keulen ondenkbaar zijn dat hoofdwegen dagenlang afgesloten zouden zijn.

D-Route 3: Europaroute R1

Toerfiets Collectie van Radnetz Deutschland

Elf mooie wandelingen rond St. Johann in Salzburg

Wandel Collectie van Vakantie in Oostenrijk

Wandelen in de Benelux is geweldig

Wandel Collectie van injinji

Fiets & wandel in de Dolomieten – MTB-huttentocht met bergwandelingen

Mountainbike Collectie van Holger S.