Trigs

Collectie van Roy Gibbs

Trig points

1. Sheen Hill Circular

Begon bij de Swainsley-tunnel, langs het pad naar het einde van Hulme, de weg op en liep langs de oude waterwerken (de oude werkplek van opa), de doorgaande Sheen op, en volgde het pad naar de onderkant van Sheen Hill. Nam de afslag naar links richting Brund en nam opnieuw het pad omhoog naar Sheen Hill

Hartington Square, Berisford Dale, Wolfscote Dale, het pad omhoog naar Wolfscote Grange, het spoor gevolgd naar Wolfscote Hil, terug naar Wolfscote Dale, gevolgd door Dove naar de afslag Bradbury Bank. Up Bank sloot zich aan bij Tissington Trail, of bij Coldheaton, over liften naar Biggin Dale, opgeslagen

Geparkeerd ongeveer anderhalve kilometer van Harboro Rocks (grote gratis off-road stop). Liep vervolgens de heuvel op, ongeveer 3 mijl, naar de nu ongebruikte "Holly Bush" Inn (voor het laatst bezocht ongeveer 37 jaar geleden). Liep langs de Bush, het pad op richting Blakelow Hill, een behoorlijk steile

5. Begonnen bij Monsal Head (geparkeerd op de weg tegenover de bushalte). Little Longstone, voorbij Dake Farm, en vervolgens het geleidelijke pad op naar Longstone Moor, de uitzichten waren niet perfect (lichte mist) maar goed genoeg. Vervolgens volgde je het pad opnieuw langs Housely, vervolgens naar Foolow