Die ganz großen Wege : Marathons

Christine/ Pfalzrakete 🚀🍀🍀🍀

Collectie van Christine/ Pfalzrakete 🚀🍀🍀🍀

1. Mein Doppel Marathon über den Schwarzwald

Vandaag is het eindelijk gelukt: mijn droom om van huis naar mijn stiefdochter te wandelen 💪. Bij de derde poging koos ik de beste route en ging daar uiteindelijk voor.

We begonnen om 2 uur in de ochtend (een uur eerder dan de vorige twee keer) dus ik had wat meer tijd. Het was aanvankelijk een nachtwandeling

Dit fantastische pad is heel mooi om te lopen, van begin tot eind. Het loopt bijna uitsluitend over paden, d.w.z. smalle paden, en slingert zich op en neer rond Rodalben zonder ooit steil te worden. Er zijn geen lange, pijnlijke beklimmingen. Toch verveelt hij zich nooit. Het biedt meer dan 50 indrukwekkende

4. Onverwacht was er vandaag bijna alleen maar zon. Omdat het er niet naar uitzag, besloot ik vandaag een tocht te maken die heel diep, diep in het bos loopt. Soms kun je gewoon het puntje van je neus uitsteken, maar alleen vanaf een toren.

83. Ritterstein nr. 121: Frh. Hakhout reus

Bij de kerk van Speyerbrunn

Oorlog overal, niet alleen in Oekraïne. Tijd om mijn kleine vredesmissie voort te zetten. Deze keer begon ik op het blauwe bord en schakelde over naar het gele. Het witte symbool diende voor mij als verbinding, aangezien wit de kleur van vrede is. Eindelijk ben ik terug bij geel. Nu wilde ik Lindelbrunn

6. @Harald Deze tour zit al een tijdje in mijn achterhoofd, het is jouw schuld 😉. Jouw oktobertour! 🤫 Ik dacht dat ik het nooit zou halen. Maar nu heb ik me een weg naar boven gewerkt. . Maar verder dan dat wil ik niet gaan. Echter, als ik nu al wat voorbereidend werk doe, dan hoef ik geen 95 km op 95

Mijn vader zei ooit dat je altijd op een leeftijdsgebonden manier moet reizen. Nou, ik was: 44 jaar en 44 kilometer. Perfect

8. Midden in het hart van de Wasgau en in het midden van mijn hart, dat is precies wat het vandaag is. Een rondreis kan bijna niet mooier zijn. Ik heb drie grote paden gecombineerd: De Wasgau Felsenweg, de Dimbacher Buntsandstein Höhenweg en de Rimbachsteig. En ik deed het ook, en kon ervan genieten. Alleen

Dus nu kunnen jullie allemaal zeggen: ze is gek geworden, gek enz. Ik weet zeker dat je dat positief bedoelde, daarom ben ik bij jullie komooters betrokken . (Andere tijdgenoten bedoelen dergelijke woorden meestal pejoratief). Toegegeven, ik heb een beetje afgekort, , maar onbeduidend. Het ging geweldig

10. Ik vertrok om drie uur 's ochtends, dit keer met de juiste schoenen en de ijzeren wil om het doel te bereiken. Uiteindelijk werd het donker en had ik geen zin om de laatste 6 km in het bos te lopen, beter nog niet op de weg. Voorwaardelijk zou het nog kunnen, maar op een gegeven moment doen je voeten

11. Een dag na de verjaardag van het begin van de oorlog in Oekraïne moest ik iets doen. Al wandelend heb ik de kleuren van de Oekraïne gecombineerd en aan elkaar geknutseld tot een waanzinnige Hatscher. Onderweg vond ik getuigen van de oorlog in mijn eigen land en getuigen van oorlogen van veel vroeger

Ik heb er mijn doel van gemaakt: voor de 45e wil ik 45 km wandelen. Dus gaf ik mezelf een cadeau: ik heb zelfs mijn verste afstand afgelegd 🤗. En wat een droom vandaag! Deze tour was gewoon geweldig, puur genieten tot de laatste meter, met trotse kastelen, de hoogste top in de zuidelijke Palts, zonneschijn

13. Vanmorgen bevroor ik bijna, daarna warmde de zon me lang op ☀️, uiteindelijk werd ik toch een beetje nat. Ook heb ik veel nieuwe dingen ontdekt: de Wilgartaburg, waar niet veel meer van te zien is, maar het rotsmassief is indrukwekkend en het pad over loopbruggen en trappen erlangs is spannend. De Luitpold

14. Vandaag volgde ik het blauw met gele bord zover als mijn voeten me konden dragen. Aan het einde van de rondleiding stond ik bij de kerk in Hofstätten voor de plaquettes van de gevallenen van beide wereldoorlogen en de klokken luidden.

Deze wandeling is voor mij een van de mooiste in de Palts. Alles klopte vandaag: het weer (alleen een beetje motregen tussendoor, wat eigenlijk best goed was), de mooie paden en een geweldige wandelpartner, die mijn tempo nog sneller maakte!(Dat zegt wat 😜🤫). Het was een allround geslaagde dag met

16. Rita, ja, ik zou mezelf waarschijnlijk moeten hernoemen. Ik heb weer heerlijk comfortabel gewandeld. Vooral op de Felsenweg moet je afremmen vanwege de wortels, ze zijn ook glad als ze droog zijn. Daarnaast heb ik veel tijd genomen om alle kastelen tot in detail te bezoeken en te genieten van alle uitzichten

17. Eigenlijk lag mijn doel iets verder. Maar mijn nieuwe wandelschoenen begonnen al in Seltz te schuren. Dat was waarschijnlijk het verkeerde merk. Ik heb al tijden geen blaren meer in mijn Lowa-schoenen, in geen van hen. Maar uiteindelijk kwam ik slechts hinkend vooruit. Maar voor het geval ik de ophaalservice

Hallo lieve Komootlers. Vandaag ben ik bijzonder trots om jullie mijn rondleiding te laten zien. Ten eerste omdat ik deze route heb kunnen afleggen, ook al heb ik mezelf vier weken geleden verstuikt. Aan de andere kant omdat ik andere mensen kon helpen.