Innsbruck to Verona, 2 bikes and a Chariot.

Zyxol

Collectie van Zyxol

1. Arrival day, innsbruck

Heerlijk weer voor de start!

Dag 1 eigenlijk, na de zon en warmte van de dag van aankomst werden we wakker met regen, heel veel regen, alsof het gelukkig rond 10.00 uur ophield en we konden inpakken zonder dat het doorregende. We vertrokken rond 12 uur na het eerste dutje van Max en gingen op weg naar het westen. Het landschap is

4. Ik dwong hem te duwen, ha ha

Weer een korte dag vandaag, erin geslaagd om met een beetje zon onder te gaan, maar al snel fietsend door wat stormachtig weer, telefoon en camera veilig opgeborgen dus geen foto's van mij. Het lukte om in Landeck te komen en de tent op te zetten in een korte droge periode voordat het volgende stukje

6. Het weer zag er vanochtend twijfelachtig uit, de voorspellingen hadden de hele dag buien, maar ik kon een vleugje blauw in de lucht zien. We gingen op pad en slaagden erin de hele dag redelijk weer te hebben, zelfs wat zon! Een beetje een uitdagende route vandaag, veel klimmen en ik denk dat Max zwaarder

7. We waren vanmorgen een beetje traag met ons klaarmaken, een combinatie van een erg koude nacht de avond ervoor en ik weet zeker dat we een beetje bang waren voor wat komen ging.

Vandaag hadden we de Reschenpas, de hoofdklim is ongeveer 6km lang met een klim van 400 meter en 11 genummerde haarspeldbochten

8. Vandaag maar een korte tocht om Italië binnen te gaan en je kamp op te slaan bij het meer. Fietspad langs de reschensee was erg mooi, het weer is nog steeds een beetje koud, maar het lijkt erop dat de zon morgen onderweg is.

9. Weer een koude nacht in de bergen, maar we werden wakker met een stralende zon! We pakten onze spullen en gingen naar de bakker voor wat voorraden en gingen naar een café aan het meer voor koffie in de ochtend en wat ontbijt. We vertrokken toen richting Coldrano, vandaag zullen we alle hoogte afdalen

10. We begonnen de dag vroeg, pakten in en bedankten onze gastheren, gingen even zwemmen in het zwembad en waren om 11 uur onderweg, niet slecht met een baby. We daalden vandaag weer 500 meter en de temperatuur ging omhoog, 30 plus graden, nogal een verschil met 3 dagen geleden toen het overdag 17 was en

11. De weersverandering waar we in een paar dagen tijd mee te maken hebben is onthutsend. Het is nu boven de 30 graden celcius tegen lunchtijd en tegen iets rond de 34/36 tegen het begin van de middag. Hierdoor moesten we van tactiek veranderen. De wekker ging om 6 uur 's ochtends en we deden de snelste

12. Vanmorgen weer om 6 uur op en om 9 uur op pad. Het is heter vandaag, de eerste kilometers zijn in een glorieus steil dal dat er episch uitziet en veel schaduw biedt. We volgen zoals altijd de rivier en komen om 13.00 uur in Trento aan. Ik ben verslagen. Dood. Te heet voor deze malarkey. We gaan ergens

13. Weer een vroege start maar een beetje traag op gang vanmorgen, na de storm van afgelopen nacht was de tent nog nat. Dus het inpakken ging een beetje traag. Het weer was vanmorgen heerlijk bewolkt waardoor de temperatuur het eerste uur of zo laag bleef. We hadden vandaag een langere dag vanwege de ligging

14. We stonden pas om 7 uur op, dus we gingen pas om 10 uur op pad, vrij laat met voorspelde temperaturen die tegen de middag 34 of hoger zouden worden. Gelukkig was het de hele dag behoorlijk bewolkt. Het was vochtig, maar het was beter als de zon op je scheen. Niet ver te gaan vandaag naar het Gardameer

Vroeg op en om half 8 op weg. Het wordt al warm, we nemen een langere route om steil klimmen te vermijden, in de hitte is het moeilijk om bij te komen van een excursie. We beginnen door langs het Gardameer te gaan, dat deze keer 's ochtends prachtig is, stoppen snel bij een winkel voor wat pampers en