Radreise Niederlande 2023🇳🇱🚴‍♀️🚴

Collectie van dermasel

1. Radreise Niederlande 2023🇳🇱🚴‍♀️🚴 Tag 1

Eindelijk vakantie🥹🙏

De eerste dag van onze lang geplande en herhaaldelijk uitgestelde fietstocht begon vandaag in Arnhem. De reis met de trein verliep voorspoedig, evenals de eerste kilometers naar onze eerste bestemming, Milsbeek. Voor vandaag als de spanning er een beetje af is en de dag afsluiten

2. De tweede dag van onze reis bracht ons van Milsbeek naar Deurne. Het ging vooral door velden en bossen. Contrasterend programma met gisteren, toen het eerst meer stadszwaar was. We logeerden bij een super aardig gastgezin, die ons een perfect ontwikkelde zolder ter beschikking stelde voor de nacht. Geweldige

4. Derde en tot nu toe de meest inspannende dag. Na een uitgebreid ontbijt begaven we ons op weg naar en door Eindhoven. Het stadion was natuurlijk een must, maar na alle rust hield het ons niet lang in de lawaaierige en drukke stad. De fietsen door de drukke voetgangerszone duwen was niet echt leuk. Ook

5. Zoooo, dag 4 zit er ook weer op 🤗

Vanaf de baan veel fijner en relaxter dan gisteren.

Helaas regende het vanmorgen. Dus namen we de tijd en genoten we eerst uitgebreid van het ontbijt met vrienden op de fiets. We kregen interessante insider tips voor Rotterdam. Van Aria en Helma. Een Nederlands stel dat

6. Kort en pijnloos...😏 .. omdat we gevloerd zijn🤭

Het was een leuke dag en het was gemakkelijk om te rollen🤗

Vanaf onze camping gingen we richting Dordrecht, of kort daarvoor naar een camping waar we voor weinig geld een hut huurden. Klein maar... bijna fijn 🤣 Slaapzak uit en slapen. Meer hebben we niet

7. Sorry...🙈... maar veel meer foto's hadden hier terecht kunnen komen😂

De dag begon helemaal ontspannen, na een hele goede nacht, met koffie en zonneschijn. 🌞☕️

We hadden een ontspannende, mooie weg naar Dordrecht, de oudste stad van Nederland. Er is een geweldige oude stad en een technisch interessante

8. Hé jeijei... daar moet ik iets gepland hebben🙈 dermasel wilde lekker ontspannen en "iets" rondkijken in Rotterdam. Ik snap het... Laten we alles eens bekijken!😅

En dan informeer ik mezelf niet goed. Geen minipontje, maar watertaxi. Maar dat reed alleen op andere momenten 😒 Omrijden via industrieterrein

9. In de ochtend verlieten we Rotterdam en gingen richting zee🤗

Eerst ging het via Delft. Wat een schattig stadje 🥰 Het is echt de moeite waard om er heen te gaan.

We reden door naar en door Den Haag. Oef, misschien had je meer kunnen zien. Maar er was zo'n drukte dat we er geen zin meer in hadden 😄

En

10. Vandaag was de dag. Op naar de zee 😎 In het begin namen we een klein pontje, waar we gewoon onze fietsen op pasten. Een gezellige kerel wacht gewoon in zijn huisje tot je komt en gaat. Aan de andere kant een bel zodat de man ook komt als je van de andere kant komt. Want hij rijdt elke keer terug naar

11. Vandaag was vol contrasten. Vanuit Zandvoort zijn we naar Haarlem gereden. Het is zeker een reis waard @Silvia😉 Prachtige stad, zo typisch Hollands. Tot nu toe zo normaal. Dan een lange weg richting Amsterdam langs Schiphol Airport. De vliegtuigen stijgen daar elke seconde op. Even uitgezet weer een

12. Hui, je wordt 's ochtends wakker met motregen en 's avonds zoek je een plekje in de schaduw🌞😑

Nadat we onze spullen halverwege droog hadden weten te pakken, begon het pad echt onspectaculair. Tuurlijk, je passeert hier en daar een plekje, maar op de een of andere manier... dat leverde ons niets op

13. Na een heerlijke nacht op de stilste camping tot nu toe, inclusief een fantastisch achtergrondgeluid over de dierenwereld, was het vandaag weer tijd om naar de grote stad te gaan. Deze keer erdoor in plaats van eromheen. Ook hier natuurlijk Halli Galli koffers stelen. Aangezien de winkels hier op zondag

14. Hoeveel foto's van ongelooflijk mooie fietspaden kun je eigenlijk maken in Nederland? Precies. Oneindig veel 😄 En hoeveel geluk kun je eigenlijk hebben met het weer? Juist. ☺️ Verdomd veel succes. 🌞

En...oh ja, veel, veel, veel...🤩

We hadden 's nachts weer een prima camping gepakt. Alleen tenten toegestaan

15. Na een hele goede nacht en een stevig ontbijt met een "Vriend", gingen we helaas richting Duitsland.😪 Maar we hadden echt een geweldige route. Het rolde bijna vanzelf. 😃 Kavels op de dijk. Veel per veld. Geen tegenwind. Aangename warmte. Lekkere traktatie 😄 En een klein ritje met de veerboot. 🙂 Ja

16. Oef 🥵 de zonnegod bedoelde het iets te goed met ons vandaag. Het werd relatief vroeg relatief warm 😅🌞 Maar waar kun je over klagen.

Na een goed ontbijt gingen we op pad, want zoals in Duitsland zijn veel fietspaden slechts lappendekentjes. Of kasseien. Dat was een leuk mengelmoesje. 🫨😵‍💫 Nou

17. Na een regenachtige nacht op de beste en modernste camping die we tot dan toe hadden bezocht, kwamen we maar moeilijk op gang. Het is moeilijk om er mee in het reine te komen. De laatste weg naar huis. De afgelopen twee weken waren zo ongelooflijk mooi. Ruimte en tijd volledig verloren. Het voelde allemaal