Montafon

Juschu ( Jürgen & Vicky)

Collectie van Juschu ( Jürgen & Vicky)

Natur und Kultur pur

1. 🇦🇹 Latschau die Zweite🥂Runde 🌤️mit unseren Freunden🇩🇪

Vandaag, op de verjaardag van Jürgen 🌺, konden we samen met onze vrienden Ramona en Stefan tijd doorbrengen, aangezien zij ook drie dagen in Montafon zijn. Heerlijk na een gezellige kleine champagnereceptie 🥂 en met zelfgemaakte taarten van Ramona, heel erg bedankt, hebben we samen een leuke kleine

2. Toen we weer beneden 🚠 in Schruns waren, hadden we nog een beetje ⏰ tijd tot de bus 🚌 ons terug kon brengen richting FW. Dus namen we een kijkje bij Schruns 😊

4. Vandaag zijn we met de bus 🚌van de FW naar Schruns gegaan! Paar meter naar de Hochjoch 🚠 kabelbaan gelopen en toen naar boven gereden, via het middenstation naar het bergstation, daar uitgestapt en genoten van de mooiste bergpanorama's ⛰️ en daar gingen we omhoog, omhoog en omhoog! Gelukkig hadden

5. Vandaag hebben we de bus 🚌 van de FW naar Schruns genomen, daar overgestapt 🚌 en naar het Silbertal gereden. We besloten vandaag voor een lekker, niet al te lang en comfortabel rondje mijn knie te testen. En het werkte ook best goed. De bus stopt direct bij het dalstation🚠 en ging omhoog. Het is daar

6. Vandaag wilden we naar de Lindauer Hütte. Zo gezegd en gedaan. Omdat de bus recht voor ons vertrok, liepen we naar de Golmbahn en namen toen de trein zo ver we konden🤣! Vanaf de kabelbaan was het ongeveer anderhalf uur lopen naar de Lindauer Hütte en het ging altijd op en neer langs de berghelling

7. Vanmorgen waren we onderweg 🚙 naar het Montafon, eindelijk weer de bergen in ⛰️! Het was een zeer goede doorkomst, waren al om half negen in Vandans voor het ontbijt. Gratis geparkeerd bij het stadskantoor 🅿️. Na het ontbijt ☕️🥖 bij het mooiste wandelweer 🌤️ liepen we de Baukultur trail 🥾. Het was

8. Dus eerst naar het vakantieappartement, direct aan de piste! Bergen 🏔️ rechts, bergen ⛰️ rechtdoor en bergen 🏔️ links! We konden geen genoeg van elkaar krijgen en zijn simpelweg gefascineerd! Zo'n geweldig stukje aarde 🌏. Uitgepakt 🧳 ging snel en dus konden we de middag gebruiken voor een kleine

9. Vandaag hebben we de bus 🚌 van de FW naar Schruns genomen en toen overgestapt naar Gaschrun, want vanaf vandaag rijdt hier weer de bergbaan. Dus stap op de 🚡 trein 😊! Toen we boven kwamen zag het er nogal wazig uit, maar de zon was uiteindelijk sterker 🌤️. We hadden niets gepland, keken op de grote

Vandaag onze laatste toer in Montafon, samen met onze lieve vrienden gelopen. We kozen voor de 3 meren tour. Zo gezegd zo gedaan samen met de Golmbahn 🚠 naar boven gereden. Het ging comfortabel omhoog, en dan weer omlaag, soms licht en soms minder licht gedurende de hele tocht. Keer op keer hebben we