Über Löhne nach Warburg Juni 2023

Rolli

Collectie van Rolli

Am 07.06.2023 bin ich in Delmenhorst am Bahnhof zum Trip nach Warburg gestartet. Eine mega Eindrucksvolle Tour mit vielen tollen Momenten und Begegnungen

1. Von Delmenhorst nach Posthausen 07.06.2023

Vanmorgen keek ik naar de Northwest Railway-app en was geschokt toen ik ontdekte dat ze opnieuw spoorvervangingsdiensten hadden opgezet. Ik was eigenlijk van plan om vanmiddag de trein naar Delmenhorst te nemen en zonder hulp van buitenaf aan de tour van vandaag te beginnen. Ik heb toen mijn vrouw gevraagd

Vanmorgen na een lekker ontbijt met mijn vriend Andreas ben ik op weg gegaan richting Verden. Ik kwam alleen via Etelsen. Hier, onderweg, werd in de nabije toekomst gewezen op een tuinvertoning in het kasteelpark. Dus ben ik eerst naar het kasteel gereden om het prachtige gebouw van dichterbij te bekijken

Vanmorgen, na een eersteklas ontbijt in Hotel zur Post, ben ik eerst richting Stöckse gereden en verder naar Stöckser See en Giebichenstein.

Een van de grootste rotsblokken in Nedersaksen.

Het 7,5 m lange, 4,5 m brede, 2,7 m hoge zwerfkei tegenover de Stöckser See is een van de grootste in Nedersaksen

Vanmorgen na het ontbijt in het Waldhotel Porta ben ik naar de Weser gereden. Ik heb afgesproken met mijn vriend Marcus bij de Blue Wave Bar op de Weserradweg.

Aangezien het een grote wens van mij is om naar het Kaiser-Wilhelm-monument te rijden, hebben we een afspraak gemaakt voor vanmorgen om samen

Vanmorgen zijn we na een lekker ontbijt in de tuin van mijn vriend Marcus op pad gegaan om met de groep af te spreken op het sportveld in Löhne an der Werre. Ik keek erg uit naar de groep. Ik kende een deel van de lokale ADFC-groep Löhne niet van deze tour. Anderen zijn al voor de achtste keer op fietstocht

Vanmorgen, na een echt familieontbijt in Hotel Schau ins Land, reden we eerst door het bospark Silvaticum, dat direct grenst aan het terrein van het hotel en ook met elkaar verbonden is. De tuin van het hotel was botanisch vrij goed beplant met botanische rariteiten. Maar het park was niet echt een blikvanger

Een paar weken geleden schreef Marianne Marcus via het ADFC-tourportaal omdat ze als inwoner van Warburg verrast was dat de ADFC Herford een meerdaagse tour rond Warburg had gepland. En als ADFC-lid wilde Marianne graag door haar vaderland worden rondgeleid door een niet-ingezetene.

Dus spraken we vanochtend

Vanochtend heeft Marianne ons voor de tweede keer opgehaald bij Hotel Zeitgeist. Ze is al gewend aan onze groep 🤣. Gisteren had ze al gehoord dat we vandaag naar Twistesee wilden. Gisteren vroeg ze of we Marianne mee wilden nemen. Natuurlijk, geen probleem. Marianne was er ook al lang niet meer geweest

Vanmorgen zijn we vertrokken voor de laatste dagtocht in de Warburger Börde. Helaas had Marianne vandaag geen tijd gehad om ons te vergezellen.

De avond ervoor dachten Marcus en Rolli weer 💭 voor vandaag. Als mogelijke bestemming denk ik aan de waterburcht Borlinghausrn. Het was dus logisch om naar de

Heute Morgen haben sich nochmal alle 13 Teilnehmer am Hotel Zeitgeist vor Antritt der Rückreise nach dem leckeren Frühstück getroffen. Die Geschäftsführerin hat sich sogar persönlich von uns allen verabschiedet. Zwei von unseren Radlern waren ja mit dem Auto aus Löhne gekommen. So konnten einige der

Wandel door een van de grootste bossen van Duitsland – Spessart 3

Wandel Collectie van FrankenTourismus

De beste trailruns in Nederland om hoogtemeters te maken