Rehaaufenthalt in Bad Liebenstein

Collectie van R_T_R

Wanderungen in verschiedenen Längen und Schwierigkeiten in und um 🛁 🫶 🪨

1. Erste kurze Runde🍂🌞☀️🍁

Nu met dit weer 🌞 Ik kon er gewoon niets aan doen en moest de korte vrije tijd gebruiken voor een kleine wandeling in de oktoberzomer 🍂☀️🍁😉

Aangezien de behandelingen van vandaag eerder eindigden dan gepland en toen de ☀️ zich een weg baande door de ☁️, wilde ik nog even door het Kurpark kuieren.

Maar toen stond er op een wegwijzer "Silent Valley" en zo belandde ik weer in het bos😉

Vandaag stond mijn laatste aanvraag gepland om 16.00 uur en had ik daarna kunnen relaxen 😊, maar toen werd de laatste aanvraag uitgesteld naar de ochtend en dus was ik in de vroege namiddag vrij met het beste weer 😀.

Als dit zo doorgaat, zal mijn revalidatieverblijf uitgroeien tot een echte wandelvakantie

6. De afgelopen dagen was er alleen tijd (ik ben hier ook niet voor de lol ) voor kleine rondjes, dus er staat niets vast.

Na het ontbijt had ik gewacht op de 🌧 en dus was het natuurlijk best krap met de tijd ⏳ (zo is dat met volpension )

Het bos droop nog en de paden waren deels modderig en glibberig, het

7. Vandaag zijn we voor de ☀️dag naar de 🏰 Altenstein geweest en zodat het een goede ronde was ging ik via Steinbach en het Felsentheater terug naar Bad Liebenstein 🛁 🫶 🪨 (ja, ik weet dat dat te veel zou zijn 🙄☺️)

Natuurlijk was het erg druk in het park, maar toen in en rond Steinbach (die ik alleen

8. Omdat het therapieplan het vandaag toestond, ging ik weer naar het Altensteiner Park.

Deze keer gingen we door het Marienthal bos (ook een door beuken gedomineerd gemengd loofbos) naar Schweina.

De oude schoorstenen en fabrieksgebouwen duiden op het industriële verleden 🏭 van de plaats.

De plaatselijke

9. Vandaag zijn we na het middaguur met het openbaar vervoer 🚌, dat is inbegrepen voor kuurgasten, naar Bad Salzungen gegaan.

Na het rondje om de Burgsee aldaar, vertrouwde ik volledig op Komoot voor de routing. De tocht ging voornamelijk door open landschappen met aan de ene kant uitzicht op de Rhön en

11. Kleine groep tussen ontbijt en lunch.

Hier leefde ik van mijn Trail View-verslaving 🛣 🛤 🙄🤭

12. Deze keer liet ik mijn @Lilli 😘zur Ruhlaer⛷🛖 me brengen en dus ook naar het gebied van mijn stad 😉🥹 om vervolgens de afdaling naar Bad Liebenstein te regelen.

Kortom het bos zat natuurlijk bijzonder vol met dit mooie weer 💁‍♂️.

De afdaling vanaf de Questenstein 🪨 zou misschien niet zo gekozen moeten

Nou misschien kan een local (of in modern Duits een local 🙄) me iets vertellen over de bezoekersmijn

Aan hem hebben we immers de vakantie van vandaag te danken . Oorspronkelijk wilde ik Luthers plaats van herkomst, Möhra, toevoegen, maar dan zou de rondleiding bijna twee keer zo lang zijn geweest🫣🤷🏻‍♂️.

Zo ging het langs de rand van het Altensteiner Park en naar Steinbach👇 altijd langs de Lutherweg

Dus de broek is ingehuldigd en ja ze zijn makkelijk te dragen 😎

16. Vandaag wandelde ik weer naar de kasteelruïne 🏰 en ik stuur je een mooie 🥰 bloemengroet 🌺😎

Nadat ik onlangs een beetje teleurgesteld was 😞 door de Farnbach kwel, wilde ik het geheim tot op de bodem uitzoeken 🚶‍♂️.

Ik moest eerst naar boven ⬆️ naar de Kratzerrasen omdat de beek zijn bron vlakbij heeft.

Helaas volgt de route niet altijd de loop van de kreek en had ik vandaag ook geen zin om

De natuurstenen muur tegenover de begraafplaats van Schweina 🪦 was mijn doel vanmorgen.

Ik ben er al eens geweest, maar ben vergeten foto's te maken ️. Hierbij heb ik mijn omissie goedgemaakt, in het bijzonder voor @Lilli 😘☺️🫣 .😎

Dat ontaardde bijna in een sportwandeling vandaag, maar het tijdvenster is krap 😰!

De wandeling 🥾 begon goed, zodra ik de straat verliet stapte ik in een hondenpoep 🐕💩 die goed gecamoufleerd was door de 🍁🍂🍁🍂. Het geluk 🍀 dat zo'n evenement zou brengen, was waarschijnlijk dat dit ongeluk me aan