Sonnenuntergang 2021

Angelika &🐅

Collectie van Angelika &🐅

1. Sonnenuntergang am Mechtersheimer Altrhein❤️

Een kleine maar fijne groep op mijn vrije middag met Kerstin en Björn😍. Zoveel water, een van de paden aan de Oude Rijn stond onder water . Aan het einde was er een geweldige zonsondergang ️

Met wisselende weersvoorspellingen zijn we vandaag naar Bärenbrunnertal gegaan. Wij waren er in februari met sneeuw en ijs. Ik was zo onder de indruk van de geweldige rotsen en uitzichten dat ik heel graag terug wilde 😍We begonnen vrij laat, ik had een zonsondergang gepland 😊. het klooster,

Nonnen en

Vandaag was mijn dochter jarig en er was nog wat tijd. We gebruiken dit voor een korte tour om de zonsondergang aan het meer te bekijken

5. Na een 2-daagse pauze van wandel- en renovatiewerkzaamheden met mijn vader, was er een beloning nodig. Het zou een van mijn favoriete tours moeten zijn? De stenen piramides op de Löffelsberg zijn uniek, ik wandel graag naar het uitkijkpunt😍. Nu gingen we steil naar beneden door een rotspoort. En terug

6. Vandaag willen we je bedanken voor het volgen van onze tours zo talrijk en voor je vele leuke en grappige opmerkingen. In het voorjaar voelde ik me door een blessure niet zo lekker en je hebt me nieuwe moed en steun gegeven. Bedankt daarvoor

Ik heb me hier 4 jaar geleden geregistreerd en ik ben zo blij

7. Vandaag was alles heel, heel spontaan. Gisteravond zag ik een foto van de zonsondergang op de zomerrots, dus het was me duidelijk dat ik daar heel graag heen wilde😅. Nadat de nacht draaglijk was, besloot ik naar Annweiler te gaan. Ik vroeg Björn of hij met me mee wilde. Hij wilde eigenlijk bij zonsopgang

8. Jipiiiiii, eindelijk een volledig vrij weekend 🙏. In het begin gingen we naar de Geiersteinen, daar zijn we al lang niet meer geweest. Eerst ging het langs prachtige weiden voor een korte steile klim naar de gierenstenen. Met een snuif aan de top aangekomen, keek ik in het tegenlicht in een gezicht

9. Er zijn deze keer niet veel woorden. Ik ben nog steeds moe van wat ik heb meegemaakt 🙏. De grondmist klampt zich vast aan onze hielen tot ... kijk er eens naar ... ik heb nog nooit zoiets adembenemend moois gezien.

Bij de afdaling omhulde de mist ons weer, maar tot nu toe schijnt de zon in ons hart ❤️

10. Allereerst duizendmaal dank aan Simone voor het kopiëren van deze mooie en rustige tour🙏👌. Na de spectaculaire toer van gisteren was de ronde perfect 🙌Vanaf het begin renden we vol energie de verkeerde kant op 😂😂. Dus even door de Wallachrei voordat we de brede paden het prachtige Mosistal in volgden

De kroon op het werk was het bezoek aan kasteel Gräfenstein en de zonsondergang op de Winschertfelsen Daar ontmoette ik 4 aardige jongens uit Hannover die elk jaar op vakantie gaan in het Paltserwoud. Met een fietser hebben we samen genoten van de ondergaande zon😍

12. Oeps, de komiek heeft zojuist de tour gepubliceerd🙄. Nou, nu heb ik hem uitgebracht en hopelijk met foto's ☺️.

Wat een heerlijke, ijzige, winterse en avontuurlijke dag was dat😍. De beklimmingen en afdalingen op de rotsen in Bärenbrunnertal waren echt vermoeiend, elke stap moest zorgvuldig worden overwogen

13. So here comes today's 2nd tour. Komoot made photo mess 😩. I really struggled, I hope that they are now in the right order😅The tour was much longer than planned, it was just too nice today😍. From Stauf we went to the beautiful bell tower and the old Mennonite cemetery. An initiative made it "beautiful

14. Oh, wat ben ik dankbaar voor deze heerlijke middag . Björn had het briljante idee om de zonsondergang op Hohenberg te zien. . Hoewel ik een hekel heb aan de klim, hoefde het me niet te overtuigen . De tour is geweldig zonder zonsondergang, met het uitzicht vanaf Slevogtfelsen en kasteel Neukastel. Maar

15. Kortom, het was een ontzettend leuke, veelbelovende en vermoeiende dag. Ik weet niet wanneer ik voor het laatst lachte als dat we gleed naar beneden hellingen op onze bedelaars, vochten onze weg over Wallachrei, sprong over beken en spleten, at grumberry soep met gestoomde noedels op een rots plateau

16. Een korte ronde na het werk met dochter en Mishka. Schä was het ️

17. Vandaag zijn Kerstin, Björn, ondergetekende en Mischka met het mooiste weer naar Busenberg geweest. Bekende en nieuwe rotsen moesten verkend worden . Een paar stevige beklimmingen hoorden er ook bij, gekreun genoeg maar de vooruitzichten maakten ons ruimschoots goed. De Sprinzel en Strack Felsen waren

18. Vandaag ging Björn op rotsexploratie naar Spirkelbach en Hauenstein 👌🙃. Eerst gingen we naar de Nedingtor en rotsen. De zuidrug is te bereiken via 2 balken die beide rotsen met elkaar verbinden. Ik heb er nog nooit naar toe durven gaan, het gaat echt steil naar beneden🤫. In eerste instantie dacht

Vandaag zouden we weer de sneeuw in moeten. De Donnersberg leent zich hier altijd goed voor. Het was een beetje gepoederd, maar helaas was er geen mooie crunch. De kerstboom was meteen aan het begin weer prachtig versierd 🥰 Het brede bospad leidde ons naar de ruïnes van Hohenfels. Helaas is daar nauwelijks

Aangezien ik de 24e nachtdienst moet draaien mocht ik vandaag voor de verandering eens overwerken . Ik heb lang nagedacht over waar we heen moesten. Toen besloot ik de Geiersteinetour te combineren met de Wachtfelsen. Ik probeer elk jaar de kerstboom op de rots te bezoeken☺.

Maar vanaf het begin. Vanaf

21. Op mijn gratis lunch ging ik op een korte, zij het zeer zweterige tour met lieve Rita en lieve Ronnie naar mijn favoriete uitzichten op Immersberg, Vier Burgenblick en de Rötzenstein 😍😍. Er werd lang nagedacht over waar we heen gingen, het zou een zonsondergang zijn😅. De prachtige kasteelruïne Lindelbrunn