Highlights am Polarkreis 🇮🇸🇳🇴mit AIDAluna 🛳️ 28.07.-14.08.2022

Ömchen & Öpchen 🍀

Collectie van Ömchen & Öpchen 🍀

1. Kiel 🐟 Tag 1🤩 bevor es auf große Reise 🛳geht ☺️

Huhu 🙋‍♂️🙋om 05.02 uur namen we de ICE 🚅 van Stuttgart naar Hamburg en vandaar naar Kiel onze kamer was klaar voor bewoning en dus werd de bagage 🧳 naar Bude gebracht en liepen we richting zee. De Color Line is net vertrokken, het is altijd iets bijzonders 🤩 en dus stonden we met tranen in onze

Hey daar 🙋‍♂️🙋allereerst het goede nieuws 😅onze test "negatief" zodat we morgen op het schip kunnen stappen 🛳 direct na het ontbijt 🍳 we gaan vandaag naar het stadhuis van Kiel, kleine Kiel 💦(een meertje) , Schreventeich 💦bosboomkwekerij met een mooi Park 🌳 en een geweldig restaurant met een

Hallo 🙋‍♂️🙋 check-in was om 11 uur, alles ging goed. We zijn nog niet op de Luna geweest, dus we hebben eerst het schip verkend 😁 nu wachten we tot het vertrekt 😉 Wees alsjeblieft niet boos als we niet al je tours ♥️ kunnen 🫢 een leuke avond hebben. ️🙋

Huhu 🙋 ♂️🙋 Groeten uit Kirkwal (Orkney-eilanden) We meerden rond 9 uur in de motregen aan. Toen moest iedereen zijn paspoort naar de Britse autoriteiten brengen, alles was supergemakkelijk 😄 aangezien we eerder op de Orkney-eilanden zijn geweest en de opgravingen destijds hebben bekeken, hebben we

Hallo, we begroeten je vanuit Lerwick (Shatland-eilanden) om 7 uur. We kwamen aan in Lerwick met het beste weer, het schip ligt op de rede omdat het te groot is, dus de aanbesteding werd aangekondigd 😁Met de bus over het eiland naar de kliffen, waar we hadden helaas niet genoeg tijd om alles te verkennen

7. Huhu 🙋‍♂️🙋we begroeten je vanuit Reykjavik in IJsland 😁het zeewier was zonnig en stormachtig ☺️aangekomen in Reykjavik rond 9 uur vandaag, toen gingen we meteen naar de excursiebussen (hadden een speciale bus, omdat deze door lavagebied ging en we waren fit geschud) 😂 bijna alle foto's zijn vanuit

8. Hallo, we begroeten je vanuit Grundarfjördur 🙋‍♂️🙋 aangezien we met de bus reisden 🚌, het zijn maar een paar kilometer die worden weergegeven of we moeten de bus opnemen 😂 de foto's zijn weer door elkaar we hadden een geweldige reis "Eiland" s diversiteit " De natuur was weer adembenemend ️ het weer

9. Huhu weer een teken van ons na 3 dagen op zee 🙋️🙋 gisteren zijn we met het beste weer de Noordkaap gepasseerd en afgemeerd in Honningsvag. Het was 's avonds gigantisch aan de hemel. We gaan niet naar de Noordkaap omdat we daar eerder zijn geweest.

Vanmorgen aangekomen in Hammerfest. Het weer is slechter

10. Hallo ️🙋 Groeten uit Alta. Vanmorgen om 8.30 uur begon onze excursie met regen 🌧Ok, we zitten veel in de bus vandaag 🚌maar we zien nog iets van de omgeving we hadden geluk en de regen hield snel op. We gingen naar de Alta Canyon, hadden een kleine fotostop 👍 verder naar een Sami tent ⛺️ dat was heel

11. Huhu groeten uit Tromsö - de poort naar het noordpoolgebied ️ onze excursie bracht ons eerst de berg op 🏔Storsteinen per kabelbaan 🚡(de foto's tonen een andere volgorde😳) de gids veranderde de volgorde omdat ze bang was dat het mistig zou zijn 🙂 het weer werd steeds beter, hoe we vandaag ook de eersten

12. Hallo ️🙋 Groeten. Jij uit Stavanger, waar we om 20:30 aankwamen

Maar nu vanaf het begin 😁 op 10 augustus 2022 zouden we starten op de Lofoten ☺️ helaas is dat niet gelukt 😔 er lag een laag onweer voor ons en een tender was dus niet mogelijk op de Lofoten, dus de kapitein besloot te vermijden deze storm

13. Huhu, groetjes uit Stavanger ️🙋 Vandaag was onze wandeling naar de Preikestolen, het was geweldig 🤩 natuurlijk waren er veel mensen op de weg, maar natuurlijk wil iedereen daar naar boven 😁 Rusty en Sabine, als je het doet , vroeg op ️het is echt een rotsachtig pad, maar je wordt beloond met een fantastisch

14. Moin Moin 😁🙋️🙋 om 8 uur hebben we een zwaar hart 😔dat . vertrekken. Hoewel we de Lofoten niet konden aandoen, was het weer een onvergetelijke reis 🧳 Met dank aan de hele crew die er de hele dag voor ons was en ook de hele dag maskers droeg . Ook binnenshuis droegen we maskers uit respect voor de