🚵‍♂️ Bodensee-Königssee-Radweg 2022 🌄🐮🏰🏞

Hans

Collectie van Hans

Der Radweg ist ein Traum! Einmal komplett entlang durch das bayerische Voralpenland - vom Allgäu in's Tölzer Land, durch das Chiemgau in das Berchtesgadener Land!

1. Bodensee-Königssee 1 🚲 Lindau-Füssen 🏞🚵‍♂️🐄🐮🌄

De eerste dag was erg zwaar - om 05.30 uur vertrok de trein uit München in de richting van Lindau.🚄

Daar aangekomen hebben we koffie gedronken in de haven voor de toeristendrukte bij de haven en toen zijn we begonnen. ️

In de ochtend gingen we door het prachtige landschap langs kleine dorpjes tot we Oberstaufen

2. De start op de tweede dag kostte wat moeite na de kwelling van de lezing.🥱

Na het ontbijt☕ in Füssen begonnen we en fietsten we richting Schwangau en langs de koninklijke paleizen. 👑

We gingen verder door het nog steeds adembenemende landschap naar de Wieskirche ⛪ en verder naar Bad Kohlgrub, waar we

De derde dag was de heetste 🌞🥵 en we reden van Bad Tölz richting Tegernsee, door Gmund 🏞 en verder via Hausham en langs de Schliersee 🏖 naar Neuhaus voor een hapje.🍲🥨🍺

Het zou vandaag perfect zijn geweest om in de meren te zwemmen, maar daar was helaas geen tijd voor.🙈

In de middag gingen we verder

5. De laatste dag was een beetje bewolkter en comfortabeler om te rijden dan de dag ervoor. ⛅ We vertrokken vanuit Bernau met een kleine omweg naar de Chiemsee.⛴⛵

Daarna ging het weg van het meer en voor het eerst zonder tegenwind en omhoog naar Bad Adelholzen en Siegsdorf.💧