Westerwald

Juschu ( Jürgen & Vicky)

Collectie van Juschu ( Jürgen & Vicky)

1. kurzer Hachenburg Trip

Het was weer droog vanmorgen, wat een geluk! Hachenburg stond vandaag als eerste op ons plan. Dus na het ontbijt de auto in en let's go! We bekeken de marktplaats, het kasteel van buiten en liepen naar de avonturenbrouwerij. Op de terugweg begon het te ️dribbelen, wat al snel veranderde in 🌧zware regen

Vanmorgen, nadat het was opgehouden met regenen 🌥, besloten we nog een tocht te doen vanaf de Wanderfreunde Ebernhahn. We gingen naar Eberhahn, waar we weer parkeerden in de zijstraat 🚙, waar de start en finish is. In eerste instantie ging alles goed, maar bij de hut misten we het richtingbord naar

Vandaag was het weer ⛅️ anders dan voorspeld 😊! En dus besloten we om nog een rondwandeling te maken vanaf de Wanderfreunde Ebernhahn. Onze bestemming was Höhr Grenzhausen, waar je gratis kunt parkeren aan de Bahnhofstrasse 🚙. Hier begint ook de rondwandeling. Het pad leidde ons door een woonwijk

5. Vandaag hebben we de tip van Peter uit Furtwangen in de praktijk gebracht en zijn we naar Bad Ems gegaan. Een prachtig kuuroord met een geweldige boulevard waar het heerlijk vertoeven is. Veel bankjes en prachtig uitzicht op de Lahn, bergen en bossen. Het technische monument, de Mahlbergbahn, is de moeite

Vandaag weer heerlijk wandelweer, dus besloten we een langere tocht te doen. Dus na het ontbijt reden we naar Ebernhahn, ongeveer 5 km verderop. Voor Corona-tijden begonnen we met het wandelen van het wandelpad in Kannenbäckerland van Wanderfreunde Ebernhahn. Er zijn 10 wandelroutes met start en finish

7. Vandaag onderweg 🚙 naar het Westerwald hebben we een tussenstop gemaakt in Limburg an der Lahn. We waren hier een paar jaar geleden, toen konden we de kathedraal of de schatkamer van de kathedraal niet bezoeken. Dat wilden we vandaag heel graag inhalen, in verband met een mooie wandeling op de Lahn

Ik maakte de afspraak voor een wandeldag in Eberhahn en reed toen naar het vakantiehuis.

Vandaag waren we op pad in Altenkirchen. Mooie dalwandeling gemaakt in het Wiesental langs de Wied. Draaide toen weg en het ging zachtjes bergop langs een zwaar beschadigd stuk bos, had aan het einde van het stuk naar links moeten gaan, maar Komoot leidde ons door een klein stukje jungle waar we moesten

10. Vandaag onze laatste toer in het Westerwald. Het weer echt 🌞 geweldig. En zo reden we 🚙 naar Kleinmaischeid om de Holzbockweg te lopen. Het is niet de kever 🪲 bedoeld. Helemaal in het begin liepen we een stukje door de rustige plek 🥾🥾 nadat we hadden geparkeerd bij het gemeentehuis, gratis en mogelijk

Wandelingen in de Oostenrijkse regio Hall-Wattens – ontdek krachtige plekken

Wandel Collectie van Region Hall-Wattens

Het eiland van de rust – Een week op Mallorca

Wandel Collectie van Claudia Aguilar González

De Ovelo-fietstochten in Oost-België – Fietsen met behulp van knooppunten

Toerfiets Collectie van Ostbelgien

Zwerven in de Alpen — De hoge oversteek van Belledonne (GR 738)