Rheinsteig

Adventure Appa 🏔 ⚠ 🥾🚴

Collectie van Adventure Appa 🏔 ⚠ 🥾🚴

Kleine Übersicht aller Rheinsteig Etappen

1. Rheinsteig 01. Etappe Bonn - Königswinter (Nord-Süd)

Vandaag is de eerste dag van onze Rheinsteig-wandeling. We zijn een beetje opgewonden, want dit is onze eerste langeafstandswandeling. Met een rugzak, eten, kookgerei en voldoende water gaan we bij slecht weer op pad en hopen op een mooie wandelervaring.

We beginnen bij het oude stadhuis in Bonn en laten

2. Het is de tweede dag op de Rheinsteig en mijn voeten konden goed herstellen.

Na een ontspannen maar korte nacht zijn we terug op de Rheinsteig, onze eerste bestemming voor vandaag is de kasteelruïne van Drachenfels.

Nadat we de kasteelruïne hebben bereikt en genoten hebben van het geweldige uitzicht, gaat

Eerste doel van de dag: Oog van God.

Het gaat regelrecht het bos in en constant op en neer, wat verdomd moeilijk is.

Op dit moment realiseren we ons dat de volgende fasen hoogstwaarschijnlijk op dezelfde manier zullen doorgaan.

Aangekomen bij het Oog van God, nemen we een korte pauze en genieten we van

5. In dit artikel vertellen we over onze vierde etappe op de Rheinsteig van Linz langs kasteel Arenfels naar Bad Hönningen.

Deze etappe moet niet lichtvaardig worden opgevat, want er zijn veel stijgingen en dalingen.

De stad Linz heeft echt charme, is de moeite waard om te zien en er zijn geweldige vakwerkhuizen

6. Begin in ieder geval goed uitgerust aan de dag, want er zijn veel stijgingen en dalingen en de dag kan erg lang en vermoeiend zijn.

In dit artikel vertellen we over onze vijfde etappe op de Rheinsteig van Bad Hönnigen naar Leutesdorf.

Ons eerste doel is de herdenking van het infanterieregiment "von Horn

7. Vandaag is onze eerste dag dit jaar op de Rheinsteig. Vorige week konden we nog genieten van de zon tijdens onze wandeling, maar vandaag begroet de Rheinsteig ons met regen, regen en nog eens regen. De tour van vandaag brengt ons naar Rengsdorf. We versterken ons voor de dag en gaan dan op pad. Na een

Op de tweede dag dit jaar op de Rheinsteig hebben we na de middelzware tocht, met veel stijgingen en dalingen, een gemakkelijke route voor de boeg.

We hebben de Rijn verlaten en varen nu rond het Neuwied-bekken. Of deze rondreis ook zijn charmes heeft, gaan we ontdekken. Voor ons ligt het romantische