Mit Leo zum Gardasee...und zurück

Stephan ✌️😎☀️

Collectie van Stephan ✌️😎☀️

Erst zum Klettersteig nach Garmisch, dann zum Downhill nach Fiss und dann zum chillen an den Gardasee...und dann über Ischgl und den Bodensee zurück.🚴🚴

1. Mit Leo zum Gardasee- Tag 1 - Reutlingen - Ehingen/Donau

Eerste dag van onze rondreis. Het weer was perfect. Albaufstieg Unterhausen tandradbaan met complete bagage minder dan 15 minuten 😅 Dan het Lautertal van de bron tot de samenvloeiing met de Donau. Onze accommodatie is in Ehingen. Morgen gaan we naar Kempten. 🚴🚴

2. Het was behoorlijk warm vandaag 🌞🥵 Na de tour zijn we naar het CamboMare avonturenbad gegaan om af te koelen

4. Toptour met een geweldig optreden van Leo. Vanuit Pfronten zijn we zonder pauze doorgereden om op tijd bij de Almbahn in Ehrwald te zijn. Nu zijn 2 rustdagen in Scharnitz met actieve ontspanning op de via ferrata in Garmisch aan de orde van de dag.

5. Vandaag gingen we zonder fiets. Leo's eerste via ferrata op de Alpspitze. Prachtig weer, geweldige via ferrata. Met dank aan onze berggids Andy. 👍

Vandaag hebben we de Ferrata via ferrata beklommen naar de 5e hoogste berg van Duitsland, de Alpspitze. Ongeveer 6 uur voor de beklimming en afdaling. Net op tijd voor onweer.

7. Een hevig onweer met bliksem, donder, hevige regen en zelfs hagel (in Fiss) dwong ons deze etappe kort voor Landeck te annuleren. We begonnen in Scharnitz in de regen voor Seefeld. De zon verwelkomde ons toen in het Inntal. Daarna viel er een regenbui in Imst. Dan weer zon ... en dan kort voor Landeck het onweer. 😓🙄

Vandaag weer een actief "herstel". Leo en ik gingen naar het fietspark Fiss. Precies 3 jaar geleden reden we een keer in het bikepark. Op een keer gleed ik van de pedalen en stapte onwillekeurig af. Maar het is niet zo erg. Morgen is het over de Reschenpass. 🤩

9. Voorlaatste etappe naar het Gardameer en tevens de langste met 125 km. Ongeveer 80 km tegen de wind in en de laatste 15 tegen buien. 🌬️🚴 Met elke kilometer wordt Italië meer en meer Italiaans Een geweldige prestatie Leo! 💪👍

10. Gedaan. De laatste 92 km bij 31 graden was zwaar. Nu is het op weg naar het Gardameer om af te koelen. In een week is het overal Ischgl, Dornbirn, Bregenz, Bad Schussenried. Dan kunnen we eindelijk weer fietsen

Vandaag verlaten we Lazise aan het Gardameer en maken een tussenstop in Ischgl. Leo en ik namen de Twinliner naar het Trider-zadel in Samnaun. Vanaf daar reden we de Trider Sattel Trail naar de Flimjochbahn. Daarna met de stoeltjeslift omhoog naar het Ischgl-logo. Vandaar over de Flimjochtrail naar Ischgl

Regen, tegenwind en kou. De 3 beste voorwaarden voor een fietstocht. Bij het Kops stuwmeer was het 2 graden en het goot ️. Niet bepaald warm, zeker niet als je de dag ervoor bij 30 graden aan het Gardameer zweet. Na 45 km hadden we genoeg van dit weer en stapten we in Schruns op de trein. Vandaag blijven

Thuis. 85 km door de regen. Ik dacht altijd dat augustus een zomermaand was. 🤔 Leo's 1,5 keer alpine cross zit er dus op. Rond 880 km en geen idee hoeveel hoogtemeters. Topprestatie, Leo! 🏆🥇