Austrian Alps

Yvo In Den Bosch

Collectie van Yvo In Den Bosch

1. Alps - Schwangau - 3 Day hike from Neuschwanstein castle into the Ammer mountains

relive.cc/view/r10007413638

Prachtige tocht langs de Hohengang naar de Seebensee en Drachensee! Ondanks dat de Hohengang was afgesloten (vanwege een klein stukje dat is afgebrokkeld) was de klim toch beheersbaar en erg leuk! We namen onze hond mee, dus geen klimuitrusting nodig. . .

4. Prachtige plek met een aantal uitdagende maar zeer goed te doen beklimmingen. Niet geschikt voor honden, dus op een gegeven moment hadden we geen andere keuze dan om te draaien.

5. Bedankt voor je leuke reacties! Met alle kampeerspullen was het een zware klim, maar zo de moeite waard !! Absoluut verjongd voelen 🥰 Er waren enkele besneeuwde secties die de Ifen een beetje uitdagender maakten om te beklimmen, maar nog steeds prima.

6. Bedankt, deze plek is prachtig! ! We hebben onze hond behoorlijk goed getraind; als er iets is, denk ik dat hij nu een betere klimmer is dan wij tweeën samen 😄

7. @Kiss: Je bedoelt de grote rugzakken voor tenten? We kochten zelf rugzakken van Osprey. Ze hebben een zeer goede pasvorm en zorgen voor "ton" aan uitrusting.

Een pittige klim die ons oorspronkelijk over de bergrug richting de Geraer Hütte zou hebben geleid, maar door zeer slechte weersomstandigheden (sneeuw en ijs) moesten we weer naar beneden. Volgende keer meer geluk :)

9. Perfect voor een regenachtige en mistige dag :)

Een intense maar prachtige sneeuwschoenklim van Boden tot aan de Hanauer Hütte ️🐾 Daarboven werden we getrakteerd op de mooiste uitzichten en zonnig weer 🥰

Na een steile klim door 50 cm sneeuw hebben we onszelf getrakteerd op een heerlijke afdaling van sleeën. Gekke pret!! 🤩

12. Vandaag zijn we aangekomen in Boden (Oostenrijk) en hebben we de mooiste sneeuwschoenwandeling "Ort der Stille" gemaakt, die ons door de Pfafflar-kloof voert met een prachtig uitzicht over de vallei, de omliggende bergen en de waterval. We hadden zelfs een close ontmoeting met een hert dat 1 meter voor

13. Onze eerste klim van 900 m met onze "Dreimaraner" sinds hij zijn been verloor. Ik ben zo trots op deze man!!! Hij heeft het geweldig gedaan. We hadden eigenlijk een rondreis langs de Sefenspitze gepland, maar er was nog steeds te veel sneeuw voor onze kleine vriend, dus besloten we om te draaien en een andere dag te vechten :)

14. Mooie familiewandeling van Grän naar de Gamskopf. Onderweg werden we getrakteerd op grote horden berggeiten. Onze driebenige vriend slaagde er perfect in en hij wint bij elke klim aan techniek en uithoudingsvermogen!! Denk dat hij morgen een grotere uitdaging aangaat :)

15. Na de uitdagende klim van gisteren naar de Narrenkogel, besloten we vandaag een lichtere en kortere herstelwandeling te maken. We verkenden het prachtige Piburger-meer en de Ötztaler Ache (waar het wereldkampioenschap kajakken werd gehouden). Het is verbazingwekkend om de Alpen langzaam tot leven te

16. Yesss hij deed het!! Onze eerste beklimming van 1200+ meter sinds hij zijn been verloor. Het was een hele uitdaging met steile beklimmingen langs de Stuiben-waterval tot aan de Narrenkogel. Maar wat was het het waard; wat een geweldige wandeling met besneeuwde toppen in alle richtingen! Bovenop de Narrenkogel