River Tweed

Bekijk de routes
  • Breng me hierheen
  • Wijziging voorstellen

Locatie: Royal Burgh Of Peebles And District, Scottish Borders, Zuid-Schotland, Schotland, Verenigd Koninkrijk

Beste hikes naar River Tweed
Tips
  • Prachtige wandeling langs de rivier de Tweed, die direct naast het Hay Lodge-park loopt. Het park is het grootste in Peebles en heeft rolstoeltoegankelijke hellingen, een kinderpark en overal picknicktafels.

• 10 augustus 2023

• Loop langs de rivier langs mijn Neidpath Castle en ga verder naar de Manor Bridge. Steek over en ga naar de volgende links en de steile eenbaansweg op voor een welverdiende rust met picknicktafels en een prachtig uitzicht over de Tweed en de heuvels in de verte.

• 14 juli 2020

• De rivier de Tweed stroomt gracieus door de stad en is een van de beroemdste en meest gevierde vissersrivieren van Schotland.
    De rivier de Tweed ontspringt in de zuidelijke hooglanden van Schotland, in het westen. Het stroomt in oostelijke richting.

• 10 augustus 2023

Maak een gratis komoot-account aan om nog 2 andere tips van insiders te krijgen.