Great Routes in the UK

Ecce Homer

Collectie van Ecce Homer

Great completed routes that are outside of the Gloucestershire area.

1. Chepstow to Symond's Yat Loop

Wat een Ab-Fab dag. Begon om 8 uur met een yogasessie van een uur. Daarna een ritje gemaakt in het Wye Valley-gebied, met 2 absoluut schitterende lange grindpaden. Daarna maakte ik een wandeling door het Wyndcliff-gebied en sloot het af door te klimmen bij Wyndcliff en een fantastische en testende klim

Nou... zo doop je een "nieuwe" gravelbike... kilometers briljant gravelplezier. Ze is een beest! Veel beter dan mijn Contend off-road en veel beter dan mijn mountainbike on-road. Het kanaalpad van Abergavenny naar Pontypool (fietsroute 49) is voor bijna iedereen een must. Mijl na mijl van geweldig off

4. Dag 1

Een lange, maar relatief vlakke rit om mee te beginnen. Gevolgd door voornamelijk rustige landweggetjes en een enkele off-road track naar Newport. Ik pakte toen het schitterende Brecon-kanaal, dat ik helemaal volgde naar de camping in Tal-y-Bont. Had een paar problemen met het fietsenrek, dat ik

5. Dag 2

Geweldige zonsopgang op de camping. Moest stoppen bij "Hike & Bike" in Tal-y-Bont voor reparaties. . . zo gelukkig dat ze op zondagochtend om 9.30 uur open waren.

Nogal een zware dag, veel korte en harde beklimmingen, plus veel lange. Een aantal absoluut adembenemende landschappen om de pijn te verzachten

6. Dag 3

De tour hervat na een vrije dag bij mijn broer.

Misschien wel de beste fietsdag die ik ooit heb gedaan. 75% van deze route ging over mooie fietspaden. Oude spoorlijnen, uitzicht op zee, jaagpaden van kanalen, bospaden... dit had het allemaal! Een paar pittige beklimmingen op het einde, maar dit was op een prachtige locatie.

7. Dag 4

Na een beetje klimmen om naar de top van de Brecon Beacons te komen, was dit een veel gemakkelijkere dag. De baan die ik naar Tal-y-Bont heb gereden, was zonder twijfel het beste stukje rijden dat ik ooit heb gedaan! 5 mijl gelukzalige grindheid... allemaal bergafwaarts... de klim in de tegenovergestelde

8. Dag 5

Een rustige rit naar huis over voornamelijk rustige landweggetjes naar Gloucester en dan het kanaal Gloucester - Sharpness terug naar huis. Nog een paar gemakkelijke offroad-secties die voor de goede orde worden ingegooid.

Dat waren een paar schitterende dagen, maar ik ben blij dat ik thuis ben. Morgen ga ik... lieve FA! 😆

Een absoluut fantastische grindrit. Bijna alle nummers die ik nam waren fantastisch. Slechts een paar zeer korte hike-a-bike secties vanwege de zware modder. Redelijk vlak en in een rustig tempo gedaan om volop van het mooie landschap te genieten.

Een werkelijk fantastische route die in een redelijk rustig tempo is afgelegd om het landschap in je op te nemen, hoewel er een paar grote beklimmingen waren.

Een aantal prachtige landschappen, geweldige rijstroken en zelfs een paar schitterende grindfietspaden die voor de goede orde zijn ingegooid. Gestopt

WAT. EEN RIT!!!

The Ridgeway, Savernack Forest, Old Marlborough Road, Stonehenge, Salisbury Plain en meer. Dat noem ik nou een Goede Vrijdag... een Lange Goede Vrijdag!

Ik had het eerder moeilijk gevonden om te beslissen over de beste route die ik ooit had gedaan... of dag 3 van mijn reis naar Zuid-Wales

Een heel goede rit over de Swiss Valley Cycleway naar Burry Port, gevolgd door een geweldig grindpad langs de kust en nog meer geweldige grindpaden door Pembury Forest. Meer grindpaden en -lanen brachten me naar Ammanford, waar ik een aantal schitterende fietspaden oppikte terug naar het huis van mijn

Dat was moeilijk! Veel zijwegen, ruiterpaden, sporen en rijstroken rond Bristol. Een paar delen van hike-a-bike vanwege zeer steile en losse beklimmingen. Sommige sporen waren erg rotsachtig en klonterig, vooral ten oosten en ten zuiden van Bristol. Ik heb nu nieuwe vullingen en een paar schoudervervangingen nodig!

Echt een geweldige route over rustige landweggetjes en een paar goede fietspaden. Een prachtig landschap en veel chocoladedoosdorpen met huisjes met rieten daken. Een beetje moeilijker dan ik me had voorgesteld... geen echt grote heuvels, maar het was zelden vlak. Ik begon te bonken rond de 100 mijl