Gardameer

Marion🇳🇱🍀🌻

Collectie van Marion🇳🇱🍀🌻

1. 🇮🇪Peschiera

Vandaag onze eigen excursie. We hebben een dagje vrij🥳 dus zelf op pad, want de hele dag aan het zwembad is niets voor ons. Met de lijnboot naar Perschiera, een tocht van een uur, heerlijk op het dek. Op heenreis heel rustig, terug heel druk. Allemaal naar Lazise dachten wij. 😂😂waar wij gisteravond

Vandaag stond Malcesine en Limone op het programma. Met de bus naar Malcesine. En wat denk je weer markt😂😂 Het is gezellig toeristisch plaatsje. Vandaar met de boot naar Limone. Een leuk boottochtje en wederom een gezellig plaatsje. Maar voorlopig wel even genoeg markt gehad. De mensen waarmee wij

Een hele korte wandeling na een lange busreis. Maar het is hier prachtig. Gisteren hebben we ook al de hele dag in de bus gezeten naar de Dolomieten.. Ik doe één foto van gisteren erbij omdat die te mooi is. We konden niet echt wandelen. Maar voor nu is het genoeg. Morgen weer naar huis waar de voeten

De bus is vandaag zonder ons naar Venetie . Wij zijn daar allebei al eens geweest en hoefden niet nog keertje. Gisteren waren we al met de bus naar Bardelino op de markt geweest. Vandaag er naar toe gelopen. En ja hoor dezelfde markt nu in Garda😂. Het wandelpad naar Bardelino is goed te lopen. In Bardelino

Wat hebben wij een geweldige chauffeur. Een excursie naar Spiazzi georganiseerd door hem. Naar la Madonna Della Corona. Alleen al de reis er naar toe was prachtig. Vanaf de busparkeerplaats zijn Hennie en ik lopend naar beneden gegaan. Heerlijk om te doen. Onderweg was de kruisweg van Jezus uitgebeeld

En ja we hadden een gids, en nee we vonden het niet leuk. Dus afgehaakt en een terrasje gepakt . Daarna zelf Verona op onze manier bekeken. Een mooie maar hele drukke stad. En warm😡 . We begonnen nog vol energie bij Castel Vecchio maar 500 meter verder en 30 minuten later hadden we het wel gezien. Op

Vanmorgen konden we met de boot mee over het Gardameer. Wij hebben ervoor gekozen om Sirmione te bekijken. We gaan deze week nog een keer met de boot en na twee dagen in de bus wilden we ook wel even lopen. Een mooi toeristisch plaatsje die toen wij kwamen nog rustig was. Bij het weggaan kon je over

Een kleine wandeling vanuit ons overnachtingshotel. De eerste dag verliep voorspoedig. Geen files en prachtig weer. Regelmatig pauzes niets mis mee. De chauffeur is een gezellige man. Het diner in het hotel was zo zo. Maar de kamer heel mooi. Even na het diner uit het gekakel😂😂 een klein stukje door